  • 11. Data: 2013-03-28 19:05:17
    Temat: Re: dekapitacja we ?nie, ?ledztwo w realu
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 18:26, Marek Dyjor wrote:

    > afera jest o obrazę majestatu HGW.

    objaśnij gdzie tu obraza i nawet jesli jaks obraza to co to HGW?

    zen.aspx

  • 12. Data: 2013-03-28 19:59:33
    Temat: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.03.2013 17:48, hiki wiosna pierdle jak zimmmno pisze:

    > Jest jakiś przepis zabraniający publikacji opisów swoich snów?

    Poniekąd. Patrz: zapisy o publikowaniu treści pornograficznych.

    W tym przypadku natomiast postępowanie toczy się w kierunku gróźb
    karalnych. Czy obawa jest uzasadniona - prokurator a potem ewentualnie
    sąd ocenią. Skoro zostało zgłoszone - procedurę muszą przejść.

  • 13. Data: 2013-03-28 20:02:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.03.2013 16:51, hiki wiosna pierdle jak zimmmno pisze:

    > Snie o seksie z Pamelą. Takim, zebym dominowal, a ona sie szArze czyli
    > pragne. Czyli planuje [gwalcic Pamele]
    >
    > NAlezy mnie aresztowac.

    Za bełkot i kaleczenie języka polskiego? Niewątpliwie. Szkoda, że nie ma
    takiego przepisu...

    > ...odpuszcza albo rznie glupa i...

    Znaczy ciebie? Nie sądzę.

    > Ale co mi szkodzi, skoro nie winny? Moze lubie. Moze taki emam hobby
    > ?

    Zawsze można następnym razem postarać się o lepsze dowody. I sąd może
    uznać co innego. Plus może ci się znudzić np. zabieranie komputera do
    ekspertyzy za każdym razem ;->

  • 14. Data: 2013-03-28 20:30:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki wiosna pierdle jak zimmmno wrote:

    > objaśnij gdzie tu obraza i nawet jesli jaks obraza to co to HGW?

    wczoraj sie urodziłeś?

    HGW Pani Hanna Gronkiewicz Waltz

    prezydent Miasta Stołecznego Warszawy.

    Miasta którego włodarze mają kompletnie w dupie mieszkańców, dowodząc że jak
    zostali wybrani to moga robić co chcą i im żadni zasrani mieszkańcy nie będą
    bruździć. Ostatnio poszło min o wykarczowanie pięknego starego parku, w celu
    zrobienia nowego wspaniałego układu parkowego. Warto zauważyć jak łatwo sie
    wycina nawet stare drzewa gdy dzieje sie to pod auspicjami miasta, gorzej
    gdy mieszkanieć chce wyciąć drzewo rosnące na jego działce.

  • 15. Data: 2013-03-28 20:36:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hiki wiosna pierdle jak zimmmno wrote:
    > Jest jakiś przepis zabraniający publikacji opisów swoich snów?

    zapytaj tych co piszą kryminały.

  • 16. Data: 2013-03-28 20:38:38
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-03-28 19:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Poniekąd. Patrz: zapisy o publikowaniu treści pornograficznych.

    Czyli konkretnie jakie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2013-03-28 20:39:58
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 19:59, Andrzej Lawa wrote:

    > Poniekąd. Patrz: zapisy o publikowaniu treści pornograficznych.

    Trzymanie urżnietej głowy we śnie to pornografia? :)

    > W tym przypadku natomiast postępowanie toczy się w kierunku gróźb
    > karalnych. Czy obawa jest uzasadniona - prokurator a potem ewentualnie
    > sąd ocenią. Skoro zostało zgłoszone - procedurę muszą przejść.

    Procedura powinna trwać 3 minuty i do kosza.

    zen.aspx

  • 18. Data: 2013-03-28 20:40:41
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 20:36, witek wrote:

    > zapytaj tych co piszą kryminały.

    NAleży ich aresztować.

    Zwłąszcza tych co snują teorie spiskowe i coś wysadzają - to terroryści.

    zen.aspx

  • 19. Data: 2013-03-28 20:44:17
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 20:30, Marek Dyjor wrote:

    > wczoraj sie urodziłeś?
    >
    > HGW Pani Hanna Gronkiewicz Waltz

    to powinno byc PHGW :]

    > prezydent Miasta Stołecznego Warszawy.

    nie znam ;)

    No ale formalnie - prawnie, to jak w dowodzi ema napisane, HGW?

    JEsli tak, to o nią chodziło. Jak nie to nie o nią. A o np. Historyczną
    Główną Władczynię.

    > Miasta którego włodarze mają kompletnie w dupie mieszkańców, dowodząc że
    > jak zostali wybrani to moga robić co chcą i im żadni zasrani mieszkańcy

    ucza sie od najlepszego cyrku na wiejskiej.

> [...]
    > zauważyć jak łatwo sie wycina nawet stare drzewa gdy dzieje sie to pod
    > auspicjami miasta, gorzej gdy mieszkanieć chce wyciąć drzewo rosnące na

    to karygodne!

    musi byc zgoda urzednika, a urzednik jest najwazniejszy

    zen.aspx

  • 20. Data: 2013-03-28 20:45:22
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 20:38, Kviat wrote:

    > Czyli konkretnie jakie?

    Czyli te, co wskazuja, ze porno zawsze lezy na meskiej polce w salonie
    prasowym, na lewo od auto-moto i na prawo od komputer swiat :D

    zen.aspx