    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dekapitacja we ?nie, ?ledztwo w realu
    Date: Thu, 28 Mar 2013 20:30:16 +0100

    hiki wiosna pierdle jak zimmmno wrote:

    > objaśnij gdzie tu obraza i nawet jesli jaks obraza to co to HGW?

    wczoraj sie urodziłeś?

    HGW Pani Hanna Gronkiewicz Waltz

    prezydent Miasta Stołecznego Warszawy.

    Miasta którego włodarze mają kompletnie w dupie mieszkańców, dowodząc że jak
    zostali wybrani to moga robić co chcą i im żadni zasrani mieszkańcy nie będą
    bruździć. Ostatnio poszło min o wykarczowanie pięknego starego parku, w celu
    zrobienia nowego wspaniałego układu parkowego. Warto zauważyć jak łatwo sie
    wycina nawet stare drzewa gdy dzieje sie to pod auspicjami miasta, gorzej
    gdy mieszkanieć chce wyciąć drzewo rosnące na jego działce.