  • 1. Data: 2013-03-27 12:28:12
    Temat: namawianie do popelnienia wykroczenia
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    Wlasnie widzialem reklame KFC (Twistera), gdzie koles jedzie na rowerze
    po drodze/ulicy w jednej rece trzymajac twistera i zazerajac sie podczas
    jazdy. W zaraz drugim ujeciu pokazany jest kierowca z jedzeniem na
    kolanach, probujacy jechac i kierowac rownoczesnie.

    ja wiem, ze to reklama, ale pokazane 2 sytuacje w masowym przekazie
    utrwalaja w odbiorcach jakoby to bylo fajne, zamiast utrwalac, ze takie
    zachowania sa niebezpieczne.

    dotyczy to zwlaszcza najmlodszych, ktorzy widzac takie slitasne obrazy
    sami kiedys wsiada na rower z twisterem w rece "patrz, jak w reklamie!"
    i albi siebie zabija sami albo ktos ich zabije.

    Czy wiec w reklamie mozna pokazac dowolne wykroczenie i przedstawić jako
    fun?

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-03-27 13:32:58
    Temat: Re: namawianie do popelnienia wykroczenia
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "hiki wiosna pierdle jak zimmmno" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >jazdy. W zaraz drugim ujeciu pokazany jest kierowca z jedzeniem na
    >kolanach, probujacy jechac i kierowac rownoczesnie.

    Żadne z tych zachowań nie jest wykroczeniem. Wymagane jest trzymanie
    przynajmniej jednej ręki na kierownicy. Inaczej nie można by sygnalizować
    ręką zmiany kierunku jazdy;)
    O trzymaniu jedzenia na kolanach przepisy nie wspominają.

  • 3. Data: 2013-03-27 16:20:39
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 27.03.2013 13:32, Nostradamus wrote:
> [...]
    > przynajmniej jednej ręki na kierownicy. Inaczej nie można by
    > sygnalizować ręką zmiany kierunku jazdy;)

    Rozmowa przez trzymana w rece komorke be, jedzenie cacy?

    No moze i tak.

    > O trzymaniu jedzenia na kolanach przepisy nie wspominają.

    A o j.w.

    zen.aspx

  • 4. Data: 2013-03-27 16:22:23
    Temat: Re: namawianie do stwarzania sytuacji zagrazajacych zdrowiu i zyciu
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    Ale moze masz racje, z prawnego punktu widzenia,

    te sytuacje powinny miec temat:

    namawianie do stwarzania sytuacji zagrazajacych zdrowiu i zyciu

  • 5. Data: 2013-04-02 23:49:49
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "hiki wiosna pierdle jak zimmmno" <h...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:kiul4c$lss$1@node2.news.atman.pl...
    > W zaraz drugim ujeciu pokazany jest kierowca z jedzeniem na kolanach, probujacy
    jechac i kierowac rownoczesnie.

    Znaczy co - wg Ciebie nie powinien jechać i kierować równocześnie???

    Człowiecze, weź się ogarnij, bo bzdury wypisujesz niemożebne.

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2013-04-03 01:13:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-02 21:49:49 +0000, "PiotRek"
    <b...@g...pl.invalid> said:

    > Znaczy co - wg Ciebie nie powinien jechać i kierować równocześnie???

    Okurdelebele - ja tak wczoraj zrobiłem - nawet nie wiedziałem, że nie wolno.
    ;(

    --
    Bydlę