1. Data: 2013-03-28 12:43:39
Temat:zwolnienie lekarskie a równoważny system czasu pracy
Od:jaks <j...@p...plnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracownik pracuje od początku grudnia 2012. Obowiązuje go równoważny
system czasu pracy - zmiany po 12 godz., wedle harmonogramu, 168 godz. w
marcu. Pracownik otrzymuje wynagrodzenie minimalne, 1500 zł w grudniu,
1600 od stycznia.
Otrzymał zwolnienie lekarskie w okresie 26.03-1.04, w tym czasie wedle
harmonogramu powinien pracować 26.03 oraz 1.04.

Jak będzie obliczone w tym przypadku wynagrodzenie + chorobowe?
Wynagrodzenie będzie obniżone do 80% jedynie za te 12 godz. które miał
pracować wedle harmonogramu, czy to, że zwolnienie obejmowało 6 dni
marca będzie miało wpływ na wysokość wynagrodzenie?

2. Data: 2013-03-28 13:29:59
Od:"chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaks" <j...@p...plnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pracować wedle harmonogramu, czy to, że zwolnienie obejmowało 6 dni
> marca będzie miało wpływ na wysokość wynagrodzenie?

Ważne są dni kiedy była zaplanowana praca czyli 12 godzin w marcu
i 12 godzin w kwietniu.