  • 21. Data: 2013-03-28 20:46:47
    Temat: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 12:22, geos wrote:
    > komuś się przyśnił sen o warszawie. a konkretnie o głowie tego miasta.
    > dekapitowanej. otóż pojawiła się informacja, że przeciwko osobie, który
    > publicznie podzielił się swoim snem o dekapitowanej Hannie
    > Gronkiewicz-Waltz, prokuratura wszczęła już śledztwo.
    >
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,13643529,Opisal_n
    a_Facebooku_swoj_sen_o_odcietej_glowie_Gronkiewicz_W
    altz_.html

    > czy ja śnię, czy faktycznie może się coś takiego skończyć dla tej osoby
    > niezbyt przyjemnie? i czy faktycznie są podstawy do uznania tego jako
    > "groźby pozbawienia życia"?
    >
    > pozdrawiam
    > geos

    swoja droga po takim naglosnieniu "afery" beda niedlugo musieli
    aresztowac cala warszawe, bo im sie bedzie snilo ;)

    no i pol internetu komentujacego sny o rznieciu lub urznieciu ;)

    zen.aspx

  • 22. Data: 2013-03-28 21:09:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.03.2013 20:39, hiki wiosna pierdle jak zimmmno pisze:

    > Trzymanie urżnietej głowy we śnie to pornografia? :)

    Czasami. Zresztą pytałeś się ogólnie o publikację snów.

    > Procedura powinna trwać 3 minuty i do kosza.

    A potem pyskowanie, że policja/prokuratura olewa zgłoszone przestępstwa.

  • 23. Data: 2013-03-28 21:58:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jest jakiś przepis zabraniający publikacji opisów swoich snów?

    W ten sposób publikacja niczego nie mogłaby zostać zabroniona, bo wszystko
    można ubrać w płąszczyk snu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 24. Data: 2013-03-28 22:06:05
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 21:09, Andrzej Lawa wrote:

    > Czasami. Zresztą pytałeś się ogólnie o publikację snów.

    Ogolnie to moge sobie publikowac sny. Nie ma zakazu publikowania snow.
    Nie ma zakazu publikowania tresci o charakterze erotycznym takoz. Porno
    dalej mozna kupic w kiosku ruchu. Legalnie.

    > A potem pyskowanie, że policja/prokuratura olewa zgłoszone przestępstwa.

    Olewa przypuszczenie podejrzenia popelnienia przestepstwa, nie znajdujac
    znamion, iz takowe zachodzi.
    .
    A juz nie wzgledem prezydent Hanny, gdyz nie jest wymieniana tam z
    imienia i nazwiska.

    zen.aspx

  • 25. Data: 2013-03-28 22:08:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.03.2013 20:38, Kviat pisze:

    > Czyli konkretnie jakie?

    Weź kodeks karny i poszukaj tego słowa.

  • 26. Data: 2013-03-28 22:14:37
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 22:08, Andrzej Lawa wrote:

    > Weź kodeks karny i poszukaj tego słowa.

    Nic nie znalazlem o snach....

    Podpowiedz inne slowo ;)

    zen.aspx

  • 27. Data: 2013-03-28 22:23:26
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-03-28 20:45, hiki wiosna pierdle jak zimmmno pisze:

    > Czyli te, co wskazuja, ze porno zawsze lezy na meskiej polce w salonie
    > prasowym, na lewo od auto-moto i na prawo od komputer swiat :D

    Właśnie, Andrzej chyba się za bardzo rozpędził :)
    Oczywiście zakładam, że (w tym śnie) zarówno ty, jak i Pamela (to TA
    Pamela?) jesteście w odpowiednim wieku...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2013-03-28 22:39:37
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 22:23, Kviat wrote:

    > Właśnie, Andrzej chyba się za bardzo rozpędził :)
    > Oczywiście zakładam, że (w tym śnie) zarówno ty, jak i Pamela (to TA
    > Pamela?) jesteście w odpowiednim wieku...

    W XX-tym :) Bo teraz to juz nie ta sama PAmela ;)

    zen.aspx

  • 29. Data: 2013-03-28 23:38:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czasami. Zresztą pytałeś się ogólnie o publikację snów.

    > A potem pyskowanie, że policja/prokuratura olewa zgłoszone
    > przestępstwa.

    jakie przestępstwo?

    sen jest przestępstwem?

    Czy osoba zgłaszająca to "przestępstwo" zostanie pociągnięta do
    odpowiedzialności karnej za celowe wprowadzenie w błąd organu władzy
    poańśtwowej?

  • 30. Data: 2013-03-28 23:39:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > W ten sposób publikacja niczego nie mogłaby zostać zabroniona, bo
    > wszystko

    a publikacaj czego jest zabroniona w RP?

    > można ubrać w płąszczyk snu.

    Nie musisz w płaszczyk snu może też napisać że to jest fikcja a wszelkie
    podobieństwo do realnych postaci jest całkowicie przypadkowe.