  • 1. Data: 2013-03-28 12:22:23
    Temat: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    komuś się przyśnił sen o warszawie. a konkretnie o głowie tego miasta.
    dekapitowanej. otóż pojawiła się informacja, że przeciwko osobie, który
    publicznie podzielił się swoim snem o dekapitowanej Hannie
    Gronkiewicz-Waltz, prokuratura wszczęła już śledztwo.

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,13643529,Opisal_n
    a_Facebooku_swoj_sen_o_odcietej_glowie_Gronkiewicz_W
    altz_.html

    czy ja śnię, czy faktycznie może się coś takiego skończyć dla tej osoby
    niezbyt przyjemnie? i czy faktycznie są podstawy do uznania tego jako
    "groźby pozbawienia życia"?

    pozdrawiam
    geos

  • 2. Data: 2013-03-28 12:32:59
    Temat: Re: dekapitacja we śnie, śledztwo w realu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.03.2013 12:22, geos pisze:

    > czy ja śnię, czy faktycznie może się coś takiego skończyć dla tej osoby
    > niezbyt przyjemnie? i czy faktycznie są podstawy do uznania tego jako
    > "groźby pozbawienia życia"?

    Pamiętaj, że "sen" w pewnym kontekście może oznaczać "marzenie".

    Czyli jeden ze sposobów interpretacji tego tekstu: on marzy o czymś
    takim. Marzy czyli pragnie. Czyli może planuje.

    Prokuratura oceni, potem ewentualnie sąd (powołując biegłych z zakresu
    psychologii i języka polskiego).

    Prywatnie podejrzewam, że chodzi tylko o "przeciągnięcie" delikwenta
    przez procedury żeby później uważał na słowa.

    Z własnego doświadczenia - miałem kiedyś takich jebniętych sąsiadów co
    ciągle mieli o coś pretensje, najczęściej urojone (śmiecenie i
    hałasowanie, o które oskarżali wszystkich w okolicy) i w związku z tymi
    urojeniami robili awantury. Kiedyś miałem dość, złożyłem "donos", sąd
    się niby nie dopatrzył znamion czynu zabronionego ale potem był dość
    długo spokój.

  • 3. Data: 2013-03-28 16:22:42
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 12:32, Andrzej Lawa wrote:

    > Pamiętaj, że "sen" w pewnym kontekście może oznaczać "marzenie".
    >
    > Czyli jeden ze sposobów interpretacji tego tekstu: on marzy o czymś
    > takim. Marzy czyli pragnie. Czyli może planuje.

    Moze ja planuje gwałt. MAm siusiaka.

    > Prokuratura oceni,

    Moim zdaniem prokuratura ma zebrac dowody, nie oceniac.

    > Prywatnie podejrzewam, że chodzi tylko o "przeciągnięcie" delikwenta
    > przez procedury żeby później uważał na słowa.

    JAk juz by mnie przeciagneli i sad uznal niewinnym, to dopiero bym
    uzywal slow.

    zen.aspx

  • 4. Data: 2013-03-28 16:41:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.03.2013 16:22, hiki wiosna pierdle jak zimmmno pisze:

    > Moze ja planuje gwałt. MAm siusiaka.

    A oczy i rozum masz? Zakładam że tak, ale jeśli odzwierciedlają ogólny
    stan twojej sprawności, to z twojego ewentualnego planowania i tak nic
    by nie było.

    Pewnie nie zrozumiesz, więc powtórzę otwartym tekstem: czytaj uważniej,
    a jak jakiś słów nie rozumiesz - pytaj śmiało. Bo ewidentnie nie
    zrozumiałeś co ja napisałem.

    > Moim zdaniem prokuratura ma zebrac dowody, nie oceniac.

    Twoje zdanie się nie liczy.

    Dowody zbiera policja, prokuratura ocenia czy wyczerpują znamiona, a
    potem sad rozstrzyga między prokuratorem a oskarżonym.

    Widać lubisz chodzić po sądach.

  • 5. Data: 2013-03-28 16:51:56
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 16:41, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Pewnie nie zrozumiesz, więc powtórzę otwartym tekstem: czytaj uważniej,
    > a jak jakiś słów nie rozumiesz - pytaj śmiało. Bo ewidentnie nie

    Snie o seksie z Pamelą. Takim, zebym dominowal, a ona sie szArze czyli
    pragne. Czyli planuje [gwalcic Pamele]

    NAlezy mnie aresztowac.

    > Twoje zdanie się nie liczy.
    >
    > Dowody zbiera policja, prokuratura ocenia czy wyczerpują znamiona, a
    > potem

    ...odpuszcza albo rznie glupa i...

    > sad rozstrzyga między prokuratorem a oskarżonym.

    > Widać lubisz chodzić po sądach.

    Ale co mi szkodzi, skoro nie winny? Moze lubie. Moze taki emam hobby
    ?

    zen.aspx

  • 6. Data: 2013-03-28 16:57:10
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 16:51, hiki wiosna pierdle jak zimmmno wrote:

    > Snie o...

    Zawodach drwali w Warszawie - to by było coś, nie jakies tam zamieszki z
    gornikami! Mam wiec taki powracający sen: trzymam w ręku obcięty łeb
    Krolowej Wampirów Miriam i pokazuje go wiwatującemu tłumowi z okien
    pałacu...

    Swoja droga co to jest HGW? Chuj sie pisze przez CH.

    zen.aspx

  • 7. Data: 2013-03-28 16:58:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@S...autograf.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    >
    > czy ja śnię, czy faktycznie może się coś takiego skończyć dla tej
    > osoby niezbyt przyjemnie? i czy faktycznie są podstawy do uznania tego

    Zapewne skonczy sie niczym ale naprawde sądzisz ze afera jest o sen? Czy
    moze o jego publikację?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 8. Data: 2013-03-28 17:48:30
    Od: hiki wiosna pierdle jak zimmmno <h...@a...pl>

    On 28.03.2013 16:58, Budzik wrote:
> [...]
    co następuje:

    a_Facebooku_swoj_se

    > Zapewne skonczy sie niczym ale naprawde sądzisz ze afera jest o sen? Czy

    Jest jakiś przepis zabraniający publikacji opisów swoich snów?

    zen.aspx

  • 9. Data: 2013-03-28 18:25:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    geos wrote:
> [...]
    >
    > czy ja śnię, czy faktycznie może się coś takiego skończyć dla tej
    > osoby niezbyt przyjemnie? i czy faktycznie są podstawy do uznania

    szanowny Pan śmiał podważyć Boskie Prawo HGW i jej pomagierów do robienia co
    chcą w swoim mieście...

    W końcu jak dostali władze to nie poto aby im jakieś pętaki dyktowały co
    wolno a co nie wolno.

    Miasto jest dla władzy a nie dla jakiś zasranych przypadkowych mieszkańców.

    Wiele wskazuje że w Warszawie sie bardzo źle dzieje.

  • 10. Data: 2013-03-28 18:26:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
> [...]
    > poprzednim odcinku co następuje:

    a_Facebooku_swoj_se

    > Zapewne skonczy sie niczym ale naprawde sądzisz ze afera jest o sen?

    afera jest o obrazę majestatu HGW.