  • 1. Data: 2008-08-13 13:33:39
    Temat: data wplywu czy data nadania?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    czy w platnosciach na rzecz zus i us - liczy sie data wplywu pieniedzy do
    nich, czy data nadania? jesteli termin wypada na 15.08, a jest to swieto, to
    powinnam zaplacic jutro, czy w poniedzialek?

  • 2. Data: 2008-08-13 14:09:33
    Temat: Re: data wplywu czy data nadania?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    zly <b...@p...fm> napisal:

    > jesli wplacisz w poniedzialek to zarowno data wplywu jak i data nadania
    > beda przekroczone

    Nie szerz dezinformacji. Jezeli termin platnosci przypada w dzien ustawowo
    wolny, to termin platnosci ulega wydluzeniu do najblizszego nastepego
    dnia roboczego wlacznie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2008-08-13 14:16:52
    Od: zly <b...@p...fm>

> [...]

    > powinnam zaplacic jutro, czy w poniedzialek?

    jesli wplacisz w poniedzialek to zarowno data wplywu jak i data nadania
    marcin

  • 4. Data: 2008-08-13 14:37:04
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    > Nie szerz dezinformacji. Jezeli termin platnosci przypada w dzien ustawowo
    > wolny, to termin platnosci ulega wydluzeniu do najblizszego nastepego
    > dnia roboczego wlacznie.

    tez mi sie tak wydawalo - czy to nie wynika z kc?

  • 5. Data: 2008-08-13 14:42:33
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 14:09:33 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Nie szerz dezinformacji. Jezeli termin platnosci przypada w dzien ustawowo
    > wolny, to termin platnosci ulega wydluzeniu do najblizszego nastepego
    > dnia roboczego wlacznie.

    Tak mi sie troche wydawalo :) ale to?(sobota chyba nie jest dniem wolnym od
    pracy):
    http://biznes.interia.pl/news/sobota-to-normalny-dzi
    en-roboczy,1004237

    --
    marcin

  • 6. Data: 2008-08-13 14:51:28
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    zly pisze:

    > Tak mi sie troche wydawalo :) ale to?(sobota chyba nie jest dniem wolnym od
    > pracy):
    > http://biznes.interia.pl/news/sobota-to-normalny-dzi
    en-roboczy,1004237

    Ale w sobote przelewy nie hulaja ;)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 7. Data: 2008-08-13 15:14:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > jesli wplacisz w poniedzialek to zarowno data wplywu jak i data nadania
    > beda przekroczone

    serio ?

  • 8. Data: 2008-08-13 15:47:00
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Maverick pisze:

    en-roboczy,1004237

    > Ale w sobote przelewy nie hulaja ;)

    hulaja, tyko ze nie 3 raz tylko 1 ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2008-08-13 15:56:36
    Od: "Marcin W." <m...@p...onet.pl>

    > Tak mi sie troche wydawalo :) ale to?(sobota chyba nie jest dniem wolnym
> [...]

    Miałem osobiście do czynienia z udowodnieniem przez sąd iż sobota jest dniem
    wolnym od pracy ;)

    ale w drugą strone znowu - też na moim przykładzie:

    ojciec ma firme.. i wypadała niedziela w 15 ... zapłacone w poniedziałek i
    ok.... po pół roku poszedl do szpitala - L4 i do ZUSu...

    jak tylko L4 trafiło do ZUS to po tygodniu przyszło pismo do domu, iż z
    powodu nie zapłacenia składki w terminie nie przysługuje chorobowe... i to
    nic że normalnie było płacone, wszystko normalnie i na czas.... żdne
    odwołania i pisma nic nie pomagały - twierdzili ze kasa nie WPŁYNEŁA do dnia
    15 i koniec, a na to że przecież poźniej było normalnie płacone i nikt nie
    powiedział że płacimy niepotrzebnie dostaliśmy odpowiedź że po zerwaniu
    ciągłości opłacania składek (czyli po tej wpłacie własnie w poniedziałek)
    musimy złożyć pismo z prośbą o możliwość opłacania składek w dalszym
    ciągu....

  • 10. Data: 2008-08-13 17:09:26
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > hulaja, tyko ze nie 3 raz tylko 1 ;)

    cooo? I slysze. elixir dziala tylko od poniedzialku do piatku. skad masz
    takie informacje?