  • 1. Data: 2008-08-13 12:38:46
    Temat: Zwrot zadatku
    Od: PawełS <p...@w...com.pl>

    Taki wakacyjny problem. Zarezerwowałem pokój w ponsjonacie - oczywiscie
    przez telefon. Miał mieć okreśłone parametry (20 m2, tv, lodówka itp).
    Podczas rezerwacji zaznaczylem że przyjadę z małym, 2,5 rocznym dzieckiem.
    Wpłaciłem przelewem ustaloną kwotę (w nazwie przelewu był zadatek). Po
    przyjeździe na miejsce okazało się, że pokój ma owszem, może i 20 m2, z tym
    tylko że jest to poddasze ze skosami więc użytkowo to może jest z 10 m2, w
    dodatku jest to 4 kondygnacja po stromych schodach (o czym też poinformowany
    nie zostałem) co przy pobycie z małym dzieckiem oznaczało udręke. Na sam
    koniec właściciel zażądał wpłaty z góry należności za cały zarezerwowany
    okres - o czym też nie było mowy podczas rezerwacji ani w meteriałach
    informacyjnych (strona www) jakie miałem do dyspozycji. Zrezygnowałem z
    usługi - oczywiście wpłacony zadatek nie został oddany - z tym tylko, że w
    moim odczuciu zostałem oszukany (a conajmniej niedoinformowany) i chcę tą
    kasę odzyskać. Co więc dalej powiniemem zrobić?

    Paweł