  • 1. Data: 2010-03-22 11:37:31
    Temat: darowizna mieszkania dla małoletniego
    Od: "biuro" <b...@n...pl>

    Chcę przekazać jako darowiznę mieszkanie 11-letniej córce. Pełnomocnikiem
    córki byłaby jej matka, z którą córka mieszka. Z matką córki ślubu nie
    mieliśmy i nie będziemy mieli. Czy wystarczy wizyta u notariusza?
    dziękuje za jakiekolwiek sugestie.
    Olo

  • 2. Data: 2010-03-22 12:36:35
    Temat: Re: darowizna mieszkania dla małoletniego
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "biuro" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > córki byłaby jej matka, z którą córka mieszka. Z matką córki ślubu nie
    > mieliśmy i nie będziemy mieli. Czy wystarczy wizyta u notariusza?
    Wizyta u notariusza, który powie jakie dokumenty są potrzebne oraz umówi Was
    na sporządzenie aktu notrialnego. Mieszkanie musi być bez obciążen typu, np.
    hipoteka.
    Matka nieletniego musi wyrazić zgodę bowiem jest jego ustaowym
    przedstawicielem.