  • 1. Data: 2010-03-21 16:33:59
    Temat: Polisa Aplico Life - na zycie z jakims tam kapitalem....
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Nie pamietam teraz anie dokladnie jej nazwy i umowy nie mam przy sobie,
    ale powiedzmy, ze ulegle wyadkowi komunikacyjnemu..polamane nogi..
    rechabilitacha jakies 4 miesiace... no i PZU przyzna jakis % utraty
    zdrowia... i cos tam wyplaci....ale jak to PZU niewiele...

    a jak to jest z Amplico? W przypadku smierci wyplacili by 200000 PLN - a
    jak bedzie ytrata zdrowia 10% to ile wyplaca? Jak to weryfikuja?

    Czy moze stwierdza, ze "utrata zdrowia nie jest trwała i nic się nie
    należy"?

  • 2. Data: 2010-03-22 06:59:15
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 17:33:59 +0100, fReLuZ napisał(a):

> [...]
    > jak bedzie ytrata zdrowia 10% to ile wyplaca? Jak to weryfikuja?
    >
    > Czy moze stwierdza, ze "utrata zdrowia nie jest trwała i nic się nie

    własnie jest tak jak piszesz, należy czytać zapisy umowy, jeśli w umowie
    jest "trwałego inwalidztwa" to nie wypłacają odszkodowania za chwilowe
    chodzenie o kuli, gdzie po jakimś czasie ubezpieczony wraca do pełni
    zdrowia.

    Zalezy jeszcze, czy ubezpieczony doznał uszczerbku na zdrowiu w wyniku
    własnej głupoty, np. przebywał tam, gdzie jest zakaz przebywania i teren
    jest prawidłowo oznakowany
    czy uszczerbek też nastąpił w wyniku czynników niezależnych od
    ubezpieczonego np. szedł chodnikiem i chodnik zapadł się pod nim z powodu
    podmycia z uszkodzonej rury

    Kilka znanych mi przypadków niestety zostało rozstrzygniętych dopiero po
    szarpaninie prawnej na drodze polubownego porozumienia, firma dla
    zachowania dobrego imienia i dobrej opinii wypłaciła trochę kasy.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kolejowo
    http://foto.3mam.net/album2/Kolejowe_watki/index3.ph