  • 1. Data: 2021-01-15 18:44:26
    Temat: d...@g...com
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=M
    CN+88930

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-01-16 14:52:30
    Temat: Re: d...@g...com
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 15.01.2021 18:44, Shrek wrote:
    > https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=M
    CN+88930

    Co poeta miał na myśli?

  • 3. Data: 2021-01-16 16:53:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2021 o 14:52, Uncle Pete pisze:
    CN+88930

    > Co poeta miał na myśli?

    Poeta się pierdolnął i wysłać coś nie w to miejsce.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-01-17 14:08:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.01.2021 o 16:53, Shrek pisze:

    > Poeta się pierdolnął i wysłać coś nie w to miejsce.

    No ale jak już się stało to ciągnijmy ten wątek.
    Sprawdza się ten "gadżet"?

  • 5. Data: 2021-01-17 14:13:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2021 o 14:08, nadir pisze:

    > No ale jak już się stało to ciągnijmy ten wątek.
    > Sprawdza się ten "gadżet"?

    Moim zdaniem świetny. Tylko nie licytujcie wszycy bo dla daniela nie
    styknie:P

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-01-17 15:28:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 17.01.2021 o 14:13, Shrek pisze:

    > Moim zdaniem świetny.

    A jakość i trwałość? Bo u jakiegoś znajomego widziałem coś podobnego,
    ale kupionego przez mango czy inny tv market, i bawet stówy bym na to
    nie wydał.

  • 7. Data: 2021-01-17 16:43:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2021 o 15:28, nadir pisze:

    > A jakość i trwałość? Bo u jakiegoś znajomego widziałem coś podobnego,
    > ale kupionego przez mango czy inny tv market, i bawet stówy bym na to
    > nie wydał.

    Trwałość to nie wiem, bo mikołaj na święta przyniósł. Natomiast jakość
    bardzo fajna i wygląda solidnie. Na oko cieższy niż lidlowy odpowiednik,
    sztywniejszy i sporo cichszy. W mango czy innym tv markecie właśnie nie
    chciałem.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-01-20 21:58:15
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=M
    CN+88930

    kolega będzie zadowolony, że jego email krąży :-)
    ja bym scancellował.

  • 9. Data: 2021-01-27 11:18:30
    Temat: Re: daniel.lukasik . gmail.com
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    n...@o...pl wrote:

    CN+88930

    > kolega będzie zadowolony, że jego email krąży :-)
    > ja bym scancellował.

    To nic nie da. Nie wszystkie serwery przyjmują cancele, a wątek i tak
    został pociągnięty przez innych z tym samym tematem.

    --
    - Panie doktorze, mam dopiero czterdzieści lat i już jestem zupełnie
    łysy.