  • 1. Data: 2004-01-05 12:37:49
    Temat: dane o firmach w np. Urzedzie Skarbowym
    Od: "Futar" <f...@p...fm>

    witam

    czy mozliwe jest uzyskanie dostepu do danych wszystkich firm
    zarejestrowanych w polsce, konkretnym wojewodztwie, konkretnym urzedzie
    skarbowym.

    moze inna instytucja trzyma taka baze.

    oczywiscie nie chodzi mi o wszystkie dane, te podstawowe, nie tajne: nazwa,
    branza, kontakt.

    na zachodzie takie informacje sa darmowe, latwo i ogolnie dostepne (dane o
    Holandii, nawet str internetowa jest i to w porozumieniu z odpowiednim
    urzedem stworzona)

    jak ta sprawa ma sie u nas?
    gdzie zasiegac informacj?

    cos w stylu panoramy firm ale to komercyjne przedsiewziecie i raczej to
    reklama a mi chodzi o spis.

    wszelkie informacje mile memu oku

    pozdrawiam
    Futar

  • 2. Data: 2004-01-05 14:05:07
    Temat: Re: dane o firmach w np. Urzedzie Skarbowym
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Futar" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > czy mozliwe jest uzyskanie dostepu do danych wszystkich firm
    > zarejestrowanych w polsce, konkretnym wojewodztwie, konkretnym urzedzie
    > skarbowym.

    Nie. Dane zawarte z poltaxie sa tajne i ustawa nie przewiduje ich
    udostepniania komukolwiek. Zbyt kompleksowo opisuja kazdego z nas.
    Na czarnym rynku 1 rekord osobowy kosztuje ok. 5 zl. I kilka lat odsiadki
    dla osoby, która taki rekord z bazy wyniosla.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"