  • 1. Data: 2004-01-05 11:35:39
    Temat: alimenty
    Od: "WHYSKY" <s...@p...onet.pl>

    mam wezwanie na policje z art. 209 nie place kolo roku . placi fundusz. nie
    mam zadnych dochodow . Zamkna mnie odrazu ? czy moze lepiej pounikac
    policji ?
    kiedys wkoncu bede mial jakas prace

  • 2. Data: 2004-01-05 12:08:20
    Temat: Re: alimenty
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska)

    WHYSKY napisał(a):

    > mam wezwanie na policje z art. 209 nie place kolo roku . placi fundusz. nie
    > mam zadnych dochodow . Zamkna mnie odrazu ? czy moze lepiej pounikac
    > policji ?
    > kiedys wkoncu bede mial jakas prace

    Unikanie policji nic ci nie da. Wystawia list gonczy, spisze cie
    pierwszy lepszy patrol albo kanar (jesli nie bedziesz mial przy sobie
    dokumentow) i OD RAZU zamkna cie do aresztu, gdzie najprawdopodobniej
    posiedzisz do rozprawy w sadzie (to moze byc i rok, choc na ogol jest
    nieco krocej).
    Lepiej idz, wyjasnij, ze masz trudnosci finansowe - nie masz pracy, itp.
    pzdr
    A.

  • 3. Data: 2004-01-05 13:08:35
    Od: "WHYSKY" <s...@p...onet.pl>

    A teraz jak pojde to to moga mnie odrazu zamknac ?
    Wogole wsadzaja za alimenty ?
    podobno w unii sie nie siedzi

  • 4. Data: 2004-01-05 15:01:49
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska)

    WHYSKY napisał(a):

    > A teraz jak pojde to to moga mnie odrazu zamknac ?
    > Wogole wsadzaja za alimenty ?
    > podobno w unii sie nie siedzi

    Teraz jak pojdziesz, to zlozysz tylko wyjasnienia.
    Za nieplacenie alimentow sie nie siedzi. Siedzi sie za uporczywe
    uchylanie sie (art. 209kk).
    Poza tym akurat teraz jest na tej grupie watek wlasnie na ten temat.
    pzdr
    A.