  • 1. Data: 2004-01-05 12:04:10
    Temat: TPSA, IP DSL i whois.... <dluzsze>
    Od: "Robert" <d...@o...pl>

    Witam,
    w ostatnim czasie firma TPSA zmienila wpisy whois dotyczace czesci abonentow
    uslugi DSL, umiescili nastepujace dane: imie i nazwisko, adres (bez nr domu
    i mieszkania), kod pocztowy i miasto. Nie musze chyba wspominac ze
    posiadajac takie dane nie jest juz duzym problemem otrzymanie nr telefonu
    lub poprostu znalezienie takiego abonenta. Interesuje mnie to jak to sie ma
    do nastepujacych zapiskow z umowy o swiadczeniu tej uslugi:

    3. Dane osobowe Abonenta i/lub Uzytkownika sa niezbedne do zawracia i
    realizacji umowy.

    5.Abonent moze zlozyc zastrzezenie dotyczace umieszczania w publicznym
    spisie abonentow jego danych osobowych i udostepniania ich przez sluzby
    informacyjne TP S.A. do wiadomoasci innych osob.
    OSWIADCZENIE:
    a) Wyrazam/ nie wyrazam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych
    tj, imienia, nazwiska, adresu nr telefonu w celach markietingowych Grupy
    Kapit. TP S.A
    b)Wyrazam/ nie wyrazam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych w
    publicznym spisie abonentow jego danych osobowych i udostepniania ich przez
    sluzby informacyjnej TP S.A."

    w tych dwoch przypadkach zaznaczylem ze nie wyrazam zgody.
    Pozdrawiam i dzieki za poswiecony czas
    Robert

  • 2. Data: 2004-01-05 22:08:41
    Temat: Re: TPSA, IP DSL i whois.... <dluzsze>
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    "Robert" <d...@o...pl> wrote in message
    > w tych dwoch przypadkach zaznaczylem ze nie wyrazam zgody.
    > Pozdrawiam i dzieki za poswiecony czas

    Czy pisales do telepsa o usuniecie Twoich danych z bazy RIPE (whois) ? Co
    powiedzieli ?
    A w ogole to dziwne ze w "person:" wpisali twoje dane a nie dane osoby
    odpowiedzialnej za administracje przydzielona pula numerow IP w tp-necie,
    zwlaszcza ze pozostale namiary phone:, notify: kieruja do tpnet...
    Z drugiej zas strony dobrze, ze zaczynaja robic z tym porzadek, choc
    rzeczywiscie narusza to prawo do prywatnosci...

  • 3. Data: 2004-01-06 17:04:30
    Od: "Robert" <d...@o...pl>

> [...]
    > Z drugiej zas strony dobrze, ze zaczynaja robic z tym porzadek, choc
    > rzeczywiscie narusza to prawo do prywatnosci...
    witam,
    dopiero zabieram sie za napsianie:) w sobote to odkrylem, ze robia porzadek
    mi nie przeszkadza, to ze nareszcie pokazuje dobrze miasto z ktorego sie
    lacze tez, moga nawet podac moje imie i nazwisko i ewentualnie adres
    mailowy, ale to ze podaja moj adres to juz mi sie nie podoba.
    Pzodrawiam