  • 1. Data: 2004-01-05 11:37:03
    Temat: skrocenie okresu wypowiedzenia
    Od: Ryywan<n...@w...pl>

    Witam wszystkich serdecznie!
    Mam problem. Zlozylem podanie o rozwiazanie umowy o prace, ale chcialbym, zeby moj
    okres
    wypowiedzenia byl krotszy niz 3 miesiace, tak jak mam to (niestety) w umowie. Jednak
    moj
    pracodawca nie byl uprzejmy mi nawet odpowiedziec. No i tu pojawia sie pytanie: czy
    pracodawca nie
    jest zobligowany jakims terminem (7 dni, moze 14?) do udzielenia odpowiedzi?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-06 06:25:20
    Temat: Re: skrocenie okresu wypowiedzenia
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 5 Jan 2004 11:37:03 GMT, Ryywan<n...@w...pl>
    zakodował:

    >pracodawca nie byl uprzejmy mi nawet odpowiedziec. No i tu pojawia sie pytanie: czy
    pracodawca nie
    >jest zobligowany jakims terminem (7 dni, moze 14?) do udzielenia odpowiedzi?

    Nie. Jeżeli złożyłeś podanie (w domyśle o rozwiązanie za porozumieniem
    stron) - to nie musi odpowiadać (i wszystko jest po staremu), zaś
    jeżeli złożyłeś wypowiedzenie, to też nie ma na co odpowiadać
    (niezależnie co by odpowiedział i tak po upływie okresu wypowiedzenia
    umowa ulega rozwiązaniu).
    A co do tego, jak odejść szybciej - temat 827452 razy wałkowany na
    pl.praca.dyskusje - odsyłam do archiwum grupy (adres w sigu).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775