    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@r...net>
    Subject: czytanie prywatnej korespondencji przez szefa
    Sender: Artur <a...@r...net>
    Date: Fri, 19 Dec 2003 21:43:11 +0100

    > From: marcin [mailto:s...@s...friends.id.pl]
    > Posted At: Friday, December 19, 2003 3:32 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: czytanie prywatnej korespondencji przez szefa
    > Subject: Re: czytanie prywatnej korespondencji przez szefa
    >

    > e, chyba za daleko się posuwam

    Podkreslam, nie jestem prawnikiem, ale moim zdaniem nie posuwasz sie za
    daleko.
    Z tego co przeczytalem, wynika, iz korespondencja nie byla prowadzona z
    adresu firmowego (nie wiadomo czy przy uzyciu łącz firmy), zas na pewno
    przy uzyciu sprzetu firmowego.
    Jednak w dalszym ciagu nie daje to nikomu (w tym pracodawcy) prawa do
    czytania cudzej poczty.
    Tym samym Walia78 ma racje, gdyz pracodawca zlamal ow paragraf, co
    skutkowac powinno odpowiednim oskarzeniem.

    Nie wiem zas czy w regulaminie zakladu pracy bylo wpisane co
    pracownikowi wolno robic (albo czego nie wolno) na infrastrukturze
    informatycznej firmy, a to moze miec kluczowe znaczenie dla sprawy.

    A.