  • Data: 2003-12-20 17:14:35
    Temat: Re: czytanie prywatnej korespondencji przez szefa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur" <a...@r...net> napisał w wiadomości
    news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E10703342@jplwant0
    03.jasien.net...

    > Jak mowilem - nie jestem prawnikiem. Jestem administratorem.
    > Swego czasu, miedzy innymi, za czynne sprzeciwienie sie czytaniu poczty
    > przez kierownictwo zakladu pracy, pozegnalem sie z firma.

    Zastanawiam się, czy najprostszym rozwiązaniem nie jest użytkowanie PGP
    lub innego podobnego programu. I sprawa rozwiązuje się sama. Prywatną
    korespondencję której nie chciał bym, by ktoś inny czytał koduję moim
    kluczem i już. Problemem jest co najwyżej fakt, że wielu użytkowników nie
    potrafi obsługiwać tego przecież prostego programu. Czasem, jak im coś
    wyśle, to pytają co to za krzaczki (chodzi o podpis na dole).