  • 1. Data: 2008-01-22 15:14:32
    Temat: Re: czynsz za wynajem
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    PT <t...@o...pl> napisal:
    > Kto może zna się na ustawach i rozporządzeniach i pomoże w znalezieniu takiego
    > gdzie będzie podane ile powinien wynosić czynsz za mieszkanie o powierzchni
    > użytkowej nie większej niż 8m2 ?? dzięki za info:)

    Wysokosc wstepna jest dowolna. Pewne ograniczenia sa obecnie nalozone
    jedynie na tempo wzrostu.

    Nawiasem mowiac: co to za mieszkanie o powierzchni '8 m2' ?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2008-01-22 15:15:30
    Temat: czynsz za wynajem
    Od: "PT" <t...@o...pl>

  • 3. Data: 2008-01-22 16:54:07
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    BTW widziałem gdzieś ofertę sprzedazy kawalerki 13 m2
    Dla japończykaw delegacji to pewnie straszna strata powierzchni ;-)
    JaC

    -----