  • 11. Data: 2013-05-09 23:09:53
    Temat: Re: czyją własnością są ulotki reklamowe?
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 09.05.2013 22:40, Maruda wrote:

    > Wyjęcie ulotki spod wycieraczki wymaga pewnej mechanicznej ingerencji w
    > czyjąś własność.

    nie.

    lapie i wyciagam

    mniejsza (zadna?) ingerencja niz wkladacza

    zen.aspx

  • 12. Data: 2013-05-10 00:52:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > No i? Jest korespondencja i jest adresat.... Nie wypisany na tej
    > korespondencji, ale co z tego?

    Pytanie czy nie wpadamy w "druki bezadresowe" ...

    > Samochodem Osoby B.

    No sorry - właściciel pojazdu, którym ja się poruszam wkurwia
    się jak widzi jakieś rozmyte pokłady papieru na aucie ...

    > Wycieraczkę też mu zdejmiesz? I znaczek Mercedesa? Tak działa ta
    > Prawicowa Wolność?

    Lecz się.

    > To sobie bierz ze swojego auta, a nie cudzego.

    Zieeeew kolporterze śmieci ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2013-05-10 09:06:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.05.2013 23:09, hiki o! pisze:

    > nie.
    >
    > lapie i wyciagam
    >
    > mniejsza (zadna?) ingerencja niz wkladacza

    A więc leżące na biurku kolegi z pracy dokumenty też ,,łapiesz i
    wyciągasz'' i wyrzucasz do śmieci?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek