  • 1. Data: 2002-02-24 16:51:52
    Temat: czy sprawa jest przedawniona?
    Od: "ker" <a...@i...pl>

    Za pośrednictwem znajomego pozwolilem umiescic ponizszy list:
    W latach 70-tych zostalem pobity przez funkcjonariuszy MO. Wydarzenie
    zostało poprzedzone nachodzeniem mnie przez różnych ludzi, wypytujących o
    mój pobyt za granicą. W związku z prześladowaniem mnie przez ówczesne władze
    wystąpiła u mnie choroba psychiczna.
    Podczas zdarzenia, bylem w stanie choroby. Pewnej nocy przypadkowo wszedłem
    do domu i zostałem pobity przez jego własciciela, chwile potem zjawiła sie
    MO, skuli mnie i już zakrwawionego bili pałkami. W 1991r. sprawę skierowałem
    do prokuratury, która potraktowała ją zbyt tendencyjnie, na moją niekorzyść.
    Papiery złożyłem ponownie ale w redakcji Gazety Krakowskiej. Nestety akta
    zaginęły. Czy nastąpiło przedawnienie sprawy, czy moge dochodzić swoich
    praw. Z góry dziękuje za informacje.

  • 2. Data: 2002-02-24 17:14:37
    Temat: Re: czy sprawa jest przedawniona?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 24 Feb 2002, ker wrote:

    > zaginęły. Czy nastąpiło przedawnienie sprawy, czy moge dochodzić swoich
    > praw. Z góry dziękuje za informacje.

    Trudno powiedzieć nie znając nawet rodzaju przestępstwa które zgłosiłeś do
    prokuratury. Np. uszkodzenie ciała i usiłowanie zabójstwa mają różne
    okresy przedawnienia (to drugie jest zbrodnią).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-02-24 19:15:59
    Od: "ker" <a...@i...pl>

> [...]
    > prokuratury. Np. uszkodzenie ciała i usiłowanie zabójstwa mają różne
    > okresy przedawnienia (to drugie jest zbrodnią).

    Ten pan przebywał po tym zdarzeniu dwa tygodnie w szpitalu na oddziale
    chirurgii.

  • 4. Data: 2002-02-24 21:26:45
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 24 Feb 2002, ker wrote:

    > Ten pan przebywał po tym zdarzeniu dwa tygodnie w szpitalu na oddziale
    > chirurgii.

    To nie wyklucza postawienia sprawcom zarzutu przestępstwa innego niż
    uszkodzenie ciała.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 5. Data: 2002-03-06 22:34:26
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "ker" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moge dochodzić swoich
    > praw. Z góry dziękuje za informacje.
    >
    > Fakt istnieją wypadki zaginięcia akt - procedura przewiduje jednak
    odtworzenie akt / Zarzadzenie Ministra Sprawidliwości w sprawie organizacji
    i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz iniiych działów adm.sądowej
    / Sandra