    From: "rafal" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy sklep internetowy moze?
    Date: Sat, 07 May 2005 20:52:12 GMT

    bede bardzo wdzieczny za drobna porade

    zakupilem TV w sklepie internetowym, w bardzo atrakcyjnej cenie, zaplacilem
    za niego on-line karta kredytowa

    sprzedawca przyslal maila, ze tego telewizora juz nie maja i bardzo
    przepraszaja ale zamowienie nie bedzie zrealizowane, pieniadze chetnie mi
    oczywiscie zwroca

    szczerze mowiac podejrzewam, ze poprostu w sklepie internetowym mieli stara
    cene tego telewizora i nie oplaca im sie go sprzedawac w takiej cenie, to
    dosc popularny model i jest ciagle dostepny u dystrybutora wiec mogliby go
    sprzedac, ale wtedy pradopodobnie nie zarobiliby nic, albo musieli moze
    nawet doplacic do tego interesu

    pytanie brzmi czy jako klient mam prawo domagac sie realicji takiego
    zamowienia? czy zamowienie zlozone w sklepie internetowym (i zaplata) nie
    jest swego rodzaju umowa z ktorej sprzedawca sie musi wywiazac?

    rafal