eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy sklep internetowy moze? › Re: czy sklep internetowy moze?
  • Data: 2005-05-08 06:11:47
    Temat: Re: czy sklep internetowy moze?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 7 maj o godzinie 23:43, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):


    >> pytanie brzmi czy jako klient mam prawo domagac sie realicji takiego
    >> zamowienia? czy zamowienie zlozone w sklepie internetowym (i zaplata)
    >> nie jest swego rodzaju umowa z ktorej sprzedawca sie musi wywiazac?
    >>
    > skoro nie ma, to ci sprzedać nie może
    > udowodnij, mu że taki towar ma, np sąsiad w tym samym dniu kupił, to
    > wygrasz.


    Przecież ten telewizor był w ofercie - pytający go *KUPIŁ* online płacąc za
    niego kartą. Skąd Ty teraz wymyślasz że sprzedający go nie ma? Że tak
    powiedział telefonicznie kupującemu ?


    > stoisz z góry na przegranej pozycji


    Dlaczego?
    Zawarł umowę i *zapłacił* za towar - przecież gdyby nie było towaru to nie
    doszłoby do transakcji online!! Wiesz jak działają sklepy internetowe
    wogóle?


    > odbierz pieniądze i szukaj gdzie indziej.


    Wolnego Panie dziejku....
    Nie dość że nie za bardzo wiesz jak działa sklep internetowy, to jeszcze
    nie znasz zasad płacenia kartami w internecie.
    Kto *ewentulanie* przy rezygnacji z kupna tego TV przez pytającego, zwróci
    mu prowizje od transakcji, odsetki za to że przez xx dni nie miał swoich
    środków na swoim rachunku oprocentowanym, tylko *jego* pięniądze pracowały
    na rachunku .... sklepu !!


    Do pytającego: - Olgierd ma rację - IMHO


    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/naprawa_komputera.pdf

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1