  • 1. Data: 2006-06-30 21:42:15
    Temat: pochwale sie - skutecznosc egzekucji :D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    No, po 2,5 roku zmagań udało mi się odzyskać 5,5 tysiąca brutto (plus
    odsetki) zaległego wynagrodzenia za dzieło (tłumaczenie).

    Więc do niedowiarków: da się, tylko trzeba uzbroić się w dużo
    cierpliwości (te 2,5 roku to korowody sądowe - komornik dorwał
    wierzyciela w tydzień).

    Teraz tylko będę miał zagwozdkę, jak to w rocznym formularzu PIT ująć ;-P

  • 2. Data: 2006-07-01 05:28:21
    Temat: Re: pochwale sie - skutecznosc egzekucji :D
    Od: "mm" <e...@v...pl>

    wiadomości news:meign3-3eo.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Ave!
    >(te 2,5 roku to korowody sądowe - komornik dorwał
    > wierzyciela w tydzień).

    chyba dorwal dluznika w tydzien a nie wierzyciela ? :)

  • 3. Data: 2006-07-01 07:49:30
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > cierpliwości (te 2,5 roku to korowody sądowe - komornik dorwał
    > wierzyciela w tydzień).

    Nie zartuj ... wierzyciela dorwał ? No to jestes do tyłu o 5 tys :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-07-01 09:06:16
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ave!
    >
    > No, po 2,5 roku zmagań udało mi się odzyskać 5,5 tysiąca brutto (plus
    > odsetki) zaległego wynagrodzenia za dzieło (tłumaczenie).

    Ile bylo tych odsetek i ogolnie co wiecej musial zaplacic wierzyciel?
    Tak ku pamieci wszystkim ktorzy nie lubia splacac dlugow :)

  • 5. Data: 2006-07-01 11:44:58
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    mm wrote:

    > chyba dorwal dluznika w tydzien a nie wierzyciela ? :)

    Wierzyciela. Spieszył się, żeby niezwłocznie oddać wyegzekwowane
    pieniądze ;)

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-07-01 13:25:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Wierzyciela. Spieszył się, żeby niezwłocznie oddać wyegzekwowane
    > pieniądze ;)

    Poniekąd :)

    Bo dłużnika dorwał (tj. zajął konto) praktycznie równolegle z wysłaniem
    do mnie kwitka, żebym mu zaliczkę na poczet kosztów (60zł) wpłacił.

  • 7. Data: 2006-07-01 13:27:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Juzek Kocmientka wrote:

    > Ile bylo tych odsetek i ogolnie co wiecej musial zaplacic wierzyciel?
    > Tak ku pamieci wszystkim ktorzy nie lubia splacac dlugow :)

    Około 12% w stosunku rocznym (jakieś 1600zł) odsetek plus prawie około
    2850zł tytułem zwrotu kosztów procesu. Tyle mi wiadomo - może jeszcze
    komornik coś dla siebie dorzucił.

  • 8. Data: 2006-07-02 07:37:48
    Od: stern <s...@0...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Około 12% w stosunku rocznym (jakieś 1600zł) odsetek plus prawie około
    > 2850zł tytułem zwrotu kosztów procesu. Tyle mi wiadomo - może jeszcze
    > komornik coś dla siebie dorzucił.

    15% od całości wyegzekwowanej kwoty.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911