  • 1. Data: 2007-03-22 14:21:47
    Temat: Jak napisac zazalenie ?
    Od: "v360" <v...@p...fm>

    Jak napisac zazalenie na egzaminatora ktory nie zachowal sie zgodnie z
    przepisami podczas egzamionu na prawo jazdy ?

    --
    pzdr
    v360

  • 2. Data: 2007-03-22 18:00:01
    Temat: Re: Jak napisac zazalenie ?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    v360 napisał(a):
    > Jak napisac zazalenie na egzaminatora ktory nie zachowal sie zgodnie z
    > przepisami podczas egzamionu na prawo jazdy ?

    zapewne używając kartki i długopisu

    KG

  • 3. Data: 2007-03-22 18:54:37
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > zapewne używając kartki i długopisu

    Oficjalnych pism raczej nie pisze sie recznie...

  • 4. Data: 2007-03-22 18:56:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    FlashT napisał(a):

    > Oficjalnych pism raczej nie pisze sie recznie...

    Dlaczego?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-03-22 18:58:47
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    > Dlaczego?

    Nie wiem... tak mi zawsze mowiono :)

  • 6. Data: 2007-03-22 19:04:56
    Od: Rafał Prasał <r...@g...com>

    v360 pisze:
    > Jak napisac zazalenie na egzaminatora ktory nie zachowal sie zgodnie z
    > przepisami podczas egzamionu na prawo jazdy ?

> [...]
    Zazalemnie jest to pismo odwolawcze od decyzji. Najpierw musisz dostać
    do reki decyzję o oblaniu egzaminu Jeśli jej nie masz, to możesz co
    najwyzej skarge napisac, nic wiecej. Pismo piszesz na komputerze. Musi
    zawierać date, adresata. Wysyłasz na poczcie jako polecony. Koniecznie
    zachowaj potwierdzenie.

  • 7. Data: 2007-03-22 19:09:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    FlashT napisał(a):

    > Nie wiem... tak mi zawsze mowiono :)

    To źle ci mówiono.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 8. Data: 2007-03-22 19:35:04
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "FlashT" napisał
    > Nie wiem... tak mi zawsze mowiono :)

    Chcesz w ten sposób ograniczyć konstytucyjne prawo do sądu :)

    --
    p09v

  • 9. Data: 2007-03-22 22:45:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Rafał Prasał <r...@g...com> w

> [...]
    [...]
    > Pismo piszesz na komputerze.
    [...]
    > Wysyłasz na poczcie jako polecony. Koniecznie
    > zachowaj potwierdzenie.

    I żeby nie zapomniał tego komputera wysłać jako wartościowy...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2007-03-22 23:22:41
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > Rafał Prasał <r...@g...com> w

    > [...]
    > [...]
    >
    > I żeby nie zapomniał tego komputera wysłać jako wartościowy...

    No i najlepiej jednak zrezygnowac z dlugopisu... moze marker? Bo dlugopis
    bedzie slabo widac na obudowie.