  • 31. Data: 2006-03-01 22:43:53
    Temat: Re: czy ogloszenia typu Pisanie prac licencjackich prac magisterskich jest legalne
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Bo nie mamy banknotu 300 zł :) Ale gdyby był, to byłoby karalne ;P

    Nie sądzę, ponieważ karalne jest wprowadzanie do obiegu fałszywych
    pieniędzy.

  • 32. Data: 2006-03-01 22:48:18
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > są paragrafy na oszustów piszących prace magisterskie.

    Dlaczego oszustów? Oszustem jest ten, który potem przedkłada ją jako
    swoją :-).

  • 33. Data: 2006-03-01 22:50:37
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-03-01 23:43, Użytkownik Robert J. napisał:

    > Nie sądzę, ponieważ karalne jest wprowadzanie do obiegu fałszywych
    > pieniędzy.

    Czyli jak wezmę np z gry Monopol banknot, który tak przypomina prawny
    środek płatniczy jak owy banknot 300-tu złotowy to też będę oszustem?
    Daj spokój. Gdzieś kiedyś natknąłem się na kryteria, jakie muszą być
    spełnione aby dany "banknot" sklasyfikować jako fałszywkę.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 34. Data: 2006-03-01 23:28:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 01 Mar 2006 23:43:53 +0100, Robert J. napisał(a):

    > Nie sądzę, ponieważ karalne jest wprowadzanie do obiegu fałszywych
    > pieniędzy.

    Nie. Wprowadzanie do obiegu jest dodatkowo karane. Poczytaj kodeks karny.

    Art. 310. § 1. Kto podrabia albo przerabia polski albo obcy pieniądz (...)
    podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 5 albo karze
    25 lat pozbawienia wolności.

    § 2. Kto pieniądz, inny środek płatniczy lub dokument określony w § 1
    puszcza w obieg (...)

    Jak więc widzisz, kodeks rozdziela te dwa czyny i karalne jest samo
    podrabianie, nawet jeśli zrobisz to, bo chcesz w Monopol grać polskimi
    banknotami.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 35. Data: 2006-03-03 22:22:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisali:

    > komandosi maja prawo zabijac w pewncych okolicznosciach czyz nie ?

    I te same noze sa dostepne w zwyklym sklepie, gdzie moze je kupic kazdy.
    Wiec producent powinien ponosic odpowiedzialnosc.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 36. Data: 2006-03-03 22:26:30
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    pl> napisali:

    > I te same noze sa dostepne w zwyklym sklepie, gdzie moze je kupic kazdy.
    > Wiec producent powinien ponosic odpowiedzialnosc.

    serio ?

    to tak jak w USA, babka wyprała kota w pralce i nie przeżył, czyja wina
    ? producenta, bo nie napisał że nie wolno prać kotów

    sg

  • 37. Data: 2006-03-03 23:03:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisali:
    > to tak jak w USA, babka wyprała kota w pralce i nie przeżył, czyja wina
    > ? producenta, bo nie napisał że nie wolno prać kotów

    Koty mozna prac. Ale nie wyzymac!