  • 1. Data: 2006-02-28 11:44:02
    Temat: czy ogloszenia typu Pisanie prac licencjackich prac magisterskich jest legalne
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    Czy ogloszenia typu pisanie prac licencjackich jest legalne - wchodze na
    strone http://www.poszukiwane.biznesoferty.pl/
    i zdziwilem sie ze takie cos jest mozliwe czy nikt tego nie sciga ??

  • 2. Data: 2006-02-28 12:16:21
    Od: "a a" <a...@g...pl>

    Zdzislaw <z...@u...pl> napisał(a):

    > Czy ogloszenia typu pisanie prac licencjackich jest legalne - wchodze na
    > strone http://www.poszukiwane.biznesoferty.pl/
    > i zdziwilem sie ze takie cos jest mozliwe czy nikt tego nie sciga ??

    nie jestem pewna ale samo pisanie nie jest karalne
    dopiero jak ktoś przedstawia te prace jako swoja do oceny i za to dostaje
    dyplom to wtedy tak
    odobnie jak druk pieniedzy;
    jak sobie wydrukujesz banknot 300zł to za to chyba nikt głowy nie urwie
    a spróbuj wprowadzic do obiegu 10zł to zobaczysz co bedzie

  • 3. Data: 2006-02-28 12:25:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 12:16:21 +0000 (UTC), a a napisał(a):

    > nie jestem pewna ale samo pisanie nie jest karalne

    Można się zastanowić nad pomocnictwem, a wtedy jest karalne.

    > odobnie jak druk pieniedzy;
    > jak sobie wydrukujesz banknot 300zł to za to chyba nikt głowy nie urwie

    jest to karalne

    > a spróbuj wprowadzic do obiegu 10zł to zobaczysz co bedzie

    i to również

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-02-28 12:44:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    a a napisał(a):

    > nie jestem pewna ale samo pisanie nie jest karalne
    > dopiero jak ktoś przedstawia te prace jako swoja do oceny i za to dostaje
    > dyplom to wtedy tak
    > odobnie jak druk pieniedzy;

    druk pieniedzy jest zagrozony kara od 5 do 25 lat pozbawienia wolnosci.

    > jak sobie wydrukujesz banknot 300zł to za to chyba nikt głowy nie urwie

    na pewno nie, bo nie istnieje 300 zl banknot ale sprobuj wydrukowac 100
    zl i sie tym pochwalic, zycze powodzenia

  • 5. Data: 2006-02-28 12:44:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jest to karalne

    nie jest :-)

  • 6. Data: 2006-02-28 12:57:28
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    > Można się zastanowić nad pomocnictwem, a wtedy jest karalne.

    Pomc w pisaniu prac jest karalna ? to że pomogę koledze, znajomemu bądz
    innej osobie jest to karalne ?
    A jeśli komuś napisze taką pracę bo ona chce mieć jakąś prace na ten temat i
    se poczytać to nie jest ? Czegoś tu nie rozumie.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-02-28 13:33:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 13:44:47 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > nie jest :-)

    Bo nie mamy banknotu 300 zł :) Ale gdyby był, to byłoby karalne ;P

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-02-28 13:36:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2006 13:57:28 +0100, zmarekz napisał(a):

    > Pomc w pisaniu prac jest karalna ? to że pomogę koledze, znajomemu bądz
    > innej osobie jest to karalne ?

    Karalny powinien być brak czytania ze zrozumieniem!!!

    > A jeśli komuś napisze taką pracę bo ona chce mieć jakąś prace na ten temat i
    > se poczytać to nie jest ?

    Jeśli napiszesz na czyjeś zlecenie prace magisterską, a ta osoba przedstawi
    ją (lub fragmenty) jako własną to zapewne Ty też odpowiesz - za pomocnictwo
    i zostaniesz ukarany.

    > Czegoś tu nie rozumie.

    Kto nie rozumie? Jeśli pisałeś o sobie, to powinieneś napisać "rozumiem"
    zamiast "rozumie".

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-02-28 13:55:46
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    > Można się zastanowić nad pomocnictwem, a wtedy jest karalne.

    Trzeba się zastanowić na pomocnictwem producentów noży albo metanolu. Jednym i
    drugim można zabić a jednak produkcja nie jest
    karalna !?

    A.

  • 10. Data: 2006-02-28 13:57:22
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

> [...]
    > ją (lub fragmenty) jako własną to zapewne Ty też odpowiesz - za pomocnictwo

    Jesli wyprodukujesz nóż, a ktoś nim dokona zabójstwa to ty też odpowiesz za