  • 11. Data: 2017-11-10 02:32:48
    Temat: Re: czy musi być format A4
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/9/2017 4:55 PM, J.F. wrote:

    > Ciekawe co ten sad dzisiaj robi - gdy drukarki potrafia w roznych
    > kolorach.
    >
    > A kopia z urzadzenia biurowego atramentowego tez sie rozmazuje :-)
    >
    > J.

    Niech się ci z bożej łaski ustawodawcy co wymyślili oryginał dokumentu w
    łeb strzelą.

    Skąd ja mam wiedzieć po za oświadczeniem delikwenta czy dany dokument
    jest oryginałem czy kopią.
    Nie do rozróżnienia na dzisiejszym etapie.

  • 12. Data: 2017-11-10 07:19:33
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Spróbuj to później skserować bez rozpinania tomu 300 kartek akt.

    -----
    > Standardowo ustawiony mam wewnętrzny margines na 20 mm i niemal wszystko, co
    napisze jest wpinane do akt.

  • 13. Data: 2017-11-10 10:23:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 Nov 2017 07:19:33 +0100, ń napisał(a):

    > Spróbuj to później skserować bez rozpinania tomu 300 kartek akt.

    Chyba łatwiej rozpiąć i kserować automagicznie całość, zamiast każdą stronę
    ręcznie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 14. Data: 2017-11-10 13:17:31
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jeżeli możesz rozpiąć.
    Pójdź do urzędu lub sądu, to usłyszysz "nie rozpinamy akt".
    Po co sobie (lub komuś) utrudniać życie, skoro lepiej zrobić szerszy margines
    wewnętrzny?

    -----

  • 15. Data: 2017-11-10 15:44:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 Nov 2017 13:17:31 +0100, ń napisał(a):

    > Jeżeli możesz rozpiąć.
    > Pójdź do urzędu lub sądu, to usłyszysz "nie rozpinamy akt".

    Teraz już wiem, dlaczego sprawy urzędowe i sądowe wymagają tak wiele czasu;
    pracownicy są zajęci kserowaniem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 16. Data: 2017-11-10 15:47:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Między innymi.
    A np. "więcej iż 5 stron wykonujemy po zamówieniu na następny dzień".

    -----

  • 17. Data: 2017-11-10 16:54:42
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-10 o 07:19, ń pisze:
    > Spróbuj to później skserować bez rozpinania tomu 300 kartek akt.

    200. Tom liczy 200 kart ;)

    --
    Sonn

  • 18. Data: 2017-11-10 17:35:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    On 11/9/2017 4:55 PM, J.F. wrote:

> [...]
    >jest oryginałem czy kopią.
    >Nie do rozróżnienia na dzisiejszym etapie.

    no ale kserokopie dowolnego pisma z twoim podpisem to dziecko moze
    przygotowac.
    Wiec to zaden dowod :-)
    A o jakich dokumentach mowisz, i dlaczego je przyjmujesz ?

    Bo ... wymagac podpisania w twojej obecnosci.
    Wtedy biegly może cos ustali, a Ty sie nie zdziwisz "umowa ? Jaka
    umowa, ja nic nie podpisywalem" :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-11-10 18:05:12
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nowe.
    Stare liczyły po 300.
    A jeszcze starsze chyba po 400, ale aż tak stary to raczej nie jestem ;-)
    Przy czym inteligencja jamochłonów pracowników jest taka, że pod koniec tomu rozepną
    istotną umowę, żeby jej strony 1-4 dać w tomie I, a strony 5-12 w drugim.
    O wszywaniu dokumentów A-3 i większych tak, że nie dadzą się w ogóle otworzyć, to już
    szkoda gadać.

    -----

  • 20. Data: 2017-11-10 18:06:26
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Najciekawsze są wyroki z klauzulą wykonalności składane do egzekucji ;-)

    -----