  • 1. Data: 2017-11-07 08:29:07
    Temat: Re: POmyje z TVPiS Info
    Od: "Totalna Opozycja" <c...@t...opozycja.prl>

    Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
    news:op.y9as19wqmtaby1@tncap.home...
    W dniu .11.2017 o 16:45 Presidente de San Escobar

    > Jąkasz się ania :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

    Przecież mięśniem zwieraczem odbytnicy Sphincter ani jest ta twoja dziura,
    gdzie dzielnie przyjmujesz PiS, a wcześniej z zachwytem zabawiałeś
    Płaczformę. Wymyśl coś swojego niedojebany niedorozwoju, bo ci ania
    zejdzie!
    EOD dla genetycznych męskich kurew!

    --
    Trefniś

  • 2. Data: 2017-11-07 08:57:16
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 08:29 Totalna Opozycja <c...@t...opozycja.prl>
    pisze:

> [...]
    > gdzie dzielnie przyjmujesz PiS, a wcześniej z zachwytem zabawiałeś
    > Płaczformę. Wymyśl coś swojego niedojebany niedorozwoju, bo ci ania

    Przepraszam, niestety przenoszą swoje analne przemyślenia na tę grupę, nie
    zaznaczając crossa!
    Ja potrafię zrozumieć, że stracili wszelką nadzieję na merytoryczną
    opozycję, ale w takiej sytuacji rozwiązaniem nie jest rzucanie błotem na
    każdego, kto brak opozycji krytykuje.
    Trzeba tę opozycję zwyczajnie stworzyć - od zera, niestety!

    Mechanizm jest prosty - najpierw odbiera się przeciwnikowi
    człowieczeństwo, a później:
    https://www.tvn24.pl/raporty/mord-polityczny-w-biurz
    e-pis,311

    --
    Trefniś

  • 3. Data: 2017-11-07 10:42:27
    Temat: Re: Trefniś - dwa oblicza!
    Od: "Totalna Opozycja" <c...@t...opozycja.prl>

    Albo sie uspokoisz, albo na pl.soc.prawo dowiedzą się coś za jeden!

    CL

  • 4. Data: 2017-11-07 13:40:47
    Od: "Totalna Opozycja" <c...@t...opozycja.prl>

    W dniu .11.2017 o 10:42 Totalna Opozycja <c...@t...opozycja.prl>
    pisze:

    > Albo sie uspokoisz, albo na pl.soc.prawo dowiedzą się coś za jeden!

    Goń się, ciotka.

    --
    Trefniś

  • 5. Data: 2017-11-07 13:41:12
    Od: "Totalna Opozycja" <c...@t...opozycja.prl>

    W dniu .11.2017 o 11:02 <j...@g...com> pisze:

    > Buuu-hahaha!
    > To sam jeszcze do tego nie doszedłeś Watsonie?
    >
    > :-DDDDDD

    To przeca skrzyżowanie k... z osłem.
    Odporny na wiedzę i trudny do zajebania.

    --
    Trefniś