  • 1. Data: 2005-03-31 07:44:01
    Temat: czy moge domagać sie nowego auta??
    Od: "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij)@hot.pl>

    witam
    auto kupowane w salonie-na gwarancji
    od samego początku problem ze wskazaniem poziomu paliwa-duze przekłamania(po
    zatankowaniu wskaznik pokazuje ok 20 -25 procent mniej) lub wskazuje brak
    paliwa a podczas tankowania okazuje sie że jest ok 15 litrów.
    w serwisie nie wiedza co jest :wymieniali czujnik w baku.wgrywali z 10 razy
    nowy soft do komputera i dalej nie wiedzą co jest.jak mogę postapić?czy moge
    sie domagać nowego auta?kilka razy w serwisie wspominałem że wreszcie pójde
    do prawnika.
    jesli ktos moze mi cos podpowiedziec jak postepować do kogo sie zgłosić z
    góry dziekuje
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-31 09:49:40
    Temat: Re: czy moge domagać sie nowego auta??
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    mam to samo w sejczento ;-)

  • 3. Data: 2005-03-31 12:32:02
    Od: "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij)@hot.pl>

    > mam to samo w sejczento ;-)
    gdyby to było "sejczento" to połozyłbym na to "laske"
    dzis dałem auto do serwisu(cytryna) i mają wymienic cały komputer.ale co
    bedzie dalej jesli nie pomoze wymiana?
    nie wiem jak postapić i czego moge sie domagac....

  • 4. Data: 2005-03-31 14:43:32
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    w kazdym miescie jest rzczenik praw konsumenta - idz pogadaj spokojnie on
    Ci wszystko powie. Kiedys byłem i podoba mi sie ta instytucja.

  • 5. Data: 2005-04-01 08:56:26
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    moze troche ubarwiasz.. wskaznik ma prawo do przeklaman do 20% - zaloze sie
    ze w instrukcji jest napisane i pokazuje orientacyjna ilosc paliwa, jeszcze
    nie spotkalem samochodu w ktrym wskazywal on prawde (ponnizej 10%
    przeklaman).
    To normalne, paliwo jest w ciaglym ruchu, ksztalt zbiornika na ogol dziwny i
    nawet najlepszy soft nie poradzi sobie z tym ;))))
    No chyba ze z wskaznikiem masz polaczne obliczenia spalania itp - wtedy
    obecnosc 15l w pustym zbiorniku ine jest normalna...

  • 6. Data: 2005-04-01 15:21:50
    Od: "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij)@hot.pl>

    > No chyba ze z wskaznikiem masz polaczne obliczenia spalania itp - wtedy
    właśnie taki posiadam w picasso-wszystkie wskażniki elektroniczne
    > obecnosc 15l w pustym zbiorniku ine jest normalna...
    i o to mi właśnie biega!