  • 1. Data: 2005-03-31 07:47:22
    Temat: eniro, reklama, problem
    Od: "monty_m" <m...@g...pl>

    Witam,
    Od razu opisze problem. W maju 2004 zadzwonil do mnie handlowiec z eniro.
    Proponowal ogloszenie w Panoramie Firm. Przeslal mi faksem druk do
    podpisania - zamowienie. Podpisalem i odeslalem faksem. Poczatkowo tak mnie
    zakrecil, ze mialem chec kupic u nich reklame. Ale pozniej jak czlowiek
    sprawe przemysli, to dochodzi do wniosku, ze to niepotrzebne. Po jakims
    czasie przyszla do mnie umowa listem. Nie podpisalem i nie odeslalem.
    Potem eniro do mnie slalo zwyklymi listami przypomnienia o zaplacie, dzwonili
    do mnie, ale mowilem, ze nie chce tego ogloszenia. Natomiast nie wysylalem im
    pisemnej rezygnacji, bo nie czulem sie do tego zobowiazany. W koncu nie
    podpisalem umowy. Na koniec eniro wystawilo mi fakture w grudniu 2004 i tez
    przyslalo ja zwyklym listem. Nie placilem jej. Teraz znow zwyklym listem
    dostalem wezwanie do zaplaty tejze faktury z firmy windykacyjnej KRUK z
    Wroclawia. I teraz nie wiem, co robic. Czy stosowac jakies pismo do eniro, do
    kruka? Czy oni majaj szanse na sciagniecie tej platnosci na podstawie tego
    faksu? Czy w ogole mieli prawo wystawiac mi fakture? Prosze o podpowiedz czy
    ugiac sie i placic, czy po prostu nie reagowac na te listy.

  • 2. Data: 2005-04-04 10:35:19
    Temat: Re: eniro, reklama, problem
    Od: e...@p...onet.pl

    AAAAAAA>..... Umowa podpisana faksem jest zobowiązująca tak samo jak
    konieczność wysłania rezygnacji...Na przyszłość proponuje zwracać uwagę na to
    gdzie zostaje złożony podpis..Nie wiem jaka to działalność ja z tych ksiązek
    korzystam, może ogłoszenie przyda nowych klijentów...Przyszłościowo radzę
    zwracać uwagę na telefonicznych sprzedawców