  • 81. Data: 2009-06-18 10:18:57
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 11:52:27 +0200, Baloo napisał(a):

    > A gdzieś Ty to wyczytał?
    > Kobieta chce znać miejsce pobytu dziecka,

    I dostała odpowiedź, że chcieć to sobie może.

    > a Ty z tego zrobiłeś walkę i udupianie?

    Jak dłużej pożyjesz na świecie i otworzysz oczy to dowiesz się "co jest na
    rzeczy' :)

    > Ale co ma piernik do wiatraka czyli życie w innym związku z żądaniem
    > alimentów na dziecko? Co to ma wspólnego? Czy wg Ciebie jak kobieta
    > znajdzie sobie innego partnera, to z biologicznego ojca dziecka spada
    > obowiązek łożenia na to dziecko?

    Nie zrozumiałeś.
    Jeżeli ta 'matka' stosując różne techniki socjotechniczne wpaja dziecku że
    'wujek' jest w sumie jego ojcem - to sorry
    Zresztą ... zawsze tak było, jest i będzie - dziecko jest narzędziem do
    walki pomiędzy stronami.

  • 82. Data: 2009-06-18 10:24:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Herald pisze:
    > Obecnie jest (było/) domniemanie że ojcem jest mąż matki, nawet po
    > separacji/rozwodzie do 270dni od sprawy - za ojca uznaje się (uznawało/) EX
    > Mimo iż biologicznym ojcem dziecka jest popychacz "żony" to alimenty i tak
    > władują mężowi. To jest qriozum.

    Tak. Ale obecna ustawa - o ile dobrze dziennikarze przekazali jej zapisy
    - też jest swoistym kuriozum.
    Do tej pory generalnie obowiązywała rzymska zasada - nieważne czyj byk
    ważne czyj cielak, a uznanie ojcostwa (nawet obcego dorosłego) było
    "święte".
    Teraz może się okazać, że nieważne, że dziecko uznaje za ojca tego
    mężczyznę, który go wychował i że ten mężczyzna uznaje to dziecko za
    własne.
    Władza pokiwa palcem i powie - a ni ni ni! - ojcem dziecka jest dostawca
    materiału biologicznego i basta!

    > Co mnie obchodzić może owoc cudzych lędźwi??

    Jak takie pokochasz to będzie Cię obchodzić.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 83. Data: 2009-06-18 10:31:48
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > I dostała odpowiedź, że chcieć to sobie może.

    Między innymi.

    > Jak dłużej pożyjesz na świecie i otworzysz oczy to dowiesz się "co jest
    > na
    > rzeczy' :)

    Skąd możesz wiedzieć ile żyję, co wiem i jakie mam doświadczenia?

    > Nie zrozumiałeś.
    > Jeżeli ta 'matka' stosując różne techniki socjotechniczne wpaja dziecku
    > że
    > 'wujek' jest w sumie jego ojcem - to sorry.

    A co to wg Ciebie znaczy "jest ojcem"?
    Bo dla mnie ojciec =/= dawca nasienia.

    > Zresztą ... zawsze tak było, jest i będzie - dziecko jest narzędziem do
    > walki pomiędzy stronami.

    Bywa. Ale tutaj tego nie widzę. Najczęściej najbardziej zajadle walczą
    głupie baby opuszczone przez facetów, którzy mieli ich po dziurki w nosie i
    postanowili zmienić swoje życie. A jeszcze nie daj Boże taki facet założy
    nową, normalną rodzinę, to jego była żyć mu nie daje.
    Ale tu tego nie ma. To autorka wątku z jakichś powodów odeszła od dupka i
    założyła nową rodzinę. Jak znam życie, chce mieć po prostu święty spokój, a
    jedyne, czego oczekuje w tym momencie, to adres pobytu dziecka podczas
    wakacji. Podała powody takich oczekiwań i uważam je za jak najbardziej
    uzasadnione. Również chciałbym znać miejsce pobytu mojego dziecka, gdyby
    okazało się, że moja żona nie do końca nadaje się na matkę, choć sąd
    jeszcze nie uprawomocnił wyroku.
    Natomiast nie widzę żadnych powodów, dla którym autorka wątku miałaby
    walczyć z byłym facetem. Ty je widzisz? To gratuluję umiejętnosci czytania
    miedzy wierszami ;-)
    Za to zagrywki byłego męża w stylu "nie powiem ci dokąd zabieram dziecko,
    bo nie i już" są właśnie typową przepychanką niedojrzałego faceta.

  • 84. Data: 2009-06-18 10:51:50
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    Kto chce by on placil 2 tysie? Gdzie to napisano? Poczytaj wątek raz
    jeszcze!

  • 85. Data: 2009-06-18 11:07:02
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 12:24:31 +0200, Arek napisał(a):

    > Jak takie pokochasz to będzie Cię obchodzić.

    Ja właśnie mówię 'w drugą stronę'.
    Załóżmy że jestem w trakcie rozwodu, 'jeszcze-żonka' daje na lewo i prawo
    no i sobie zaszła .... dziecko urodzi się bankowo w ciągu 300 dni od wyroku
    orzekającego rozwód. W związku z czym domniemywa się że ojcem tego bachora
    jestem ja.
    No chyba ze po rozwodzie od razu wyjdzie za mąż ta 'latawica' i jej
    ówczesny mąż uzna to dziecko. Marne szanse ;)
    Choćby z taktycznego punktu widzenia poczekają ze ślubem, by ode mnie
    'wytargać alimenty' na ich bachora.

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20082201431&type=2&name=D20081431.pdf

  • 86. Data: 2009-06-18 11:24:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Mimo iż biologicznym ojcem dziecka jest popychacz "żony" to alimenty i tak
    > władują mężowi. To jest qriozum.

    wladuja tylko debilowi, normalny wniesie sprawe o zaprzeczenie i pozamiatane

  • 87. Data: 2009-06-18 11:26:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale póki co ojciec też sprawuje opiekę.

    tak?
    a z kim dziecko mieszka?
    ojciec ma prawa rodzicielskie i to w trakcie rozprawy o ograniczenie, opieke
    sprawuje matka, bo to z nia i pod jej dachem caly rok dziecko mieszka

  • 88. Data: 2009-06-18 11:26:58
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 13:24:24 +0200, szerszen napisał(a):

    > wladuja tylko debilowi, normalny wniesie sprawe o zaprzeczenie i pozamiatane

    Jaki jest koszt wniesienia pozwu, przeprowadzenia dowodów, ekspertyz itd.?
    Ile circa taki przewód będzie trwał?
    W tym czasie ulega zwieszeniu zapłata zasądzonych alimentów?

  • 89. Data: 2009-06-18 11:28:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kapewu" <p...@p...a> napisał w wiadomości

    > Kto chce by on placil 2 tysie? Gdzie to napisano? Poczytaj wątek raz
    > jeszcze!

    to jeden z grupowych frustratow, takze nie ma sie czym przejmowac

  • 90. Data: 2009-06-18 11:29:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 13:26:35 +0200, szerszen napisał(a):

    > tak?
    > a z kim dziecko mieszka?
    > ojciec ma prawa rodzicielskie

    i wszystko w temacie.