  • 11. Data: 2007-08-28 14:29:31
    Temat: Re: czy komornik moze wersjsc na wszystkie konta
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik bbl napisał:
    > Witam,
    >
    > Mam taki problem. Komornik weszedł mi na wszystkie konta firmowe + prywatne

    Pamiętaj, że pod ochroną na koncie bankowym - także przed zajęciem
    komorniczym - jest kwota bodaj o wartości trzykrotności średniej krajowej.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 12. Data: 2007-08-29 22:54:18
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Arek <a...@e...net>

    > Pamiętaj, że pod ochroną na koncie bankowym - także przed zajęciem
    > komorniczym - jest kwota bodaj o wartości trzykrotności średniej
    > krajowej.

    Nie w przypadku DG.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 13. Data: 2007-08-29 22:56:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 28 Aug 2007 16:29:31 +0200, Arek napisał(a):

    > Pamiętaj, że pod ochroną na koncie bankowym - także przed zajęciem
    > komorniczym - jest kwota bodaj o wartości trzykrotności średniej
    > krajowej.

    Może dziesięciokrotności? Kto da więcej, 20? :):)

    p. m.