eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczłonkostwo w spółdzielni mieszkanioweJ - być czy nie być, co lepsze ? › członkostwo w spółdzielni mieszkanioweJ - być czy nie być, co lepsze ?
  • Data: 2005-09-18 15:30:54
    Temat: członkostwo w spółdzielni mieszkanioweJ - być czy nie być, co lepsze ?
    Od: "Kuba" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stałem się posiadaczem lokalu będącego w zasobach pewnej spółdzielni
    teraz dostałęm zapytanie od tejże spółdzielni czy chcę być jej członkiem ?
    Do tej pory nie miałem nic wspólnego z żadnymi spółdzielniami, ale myślałem
    że staję się automatycznie jej członkiem mając nieruchomość będącą w ich
    zasobach
    Więc,
    Czy możecie mi powiedzieć w takim razie
    jakie sa konsekwencje bycia/nie bycia członkiem spółdzielni
    wady / zalety ??
    CO JEST KORZYSTNIEJSZE ???
    z góry wielkie dzięki za kilka konkretnych słów nt.
    Kuba