  • 11. Data: 2007-05-14 14:24:26
    Temat: Re: czas realizacji niezgodnosci towaru z umowa
    Od: Crook <w...@g...com>

    Witam grupowiczow JEszcze mi sie nie rozwiazala sprawa z tym aparate.
    Wiec reasumujac:

    Kupilem aparat cyfrowy w "media markt" ponad rok temu.
    Dnia 22.03.2007 zgłosiłem niezgodnosc towaru z umowa (aparat nie
    wlacza sie za kazdym razem). na kopercie z MM mam date 6.04 (to jest
    piatek), przez weekend nie doszedl, 9.04 byly swieta, wiec
    najwczesniej mogl przyjsc 10.04. (czyli po 14 dniach)
    Poszedlem dowiedziec sie co z nim jest, odpowiedzi zawsze mialem inne
    (zaginela przesylka, pozniej ze wycena nie dotarla a aparat jest
    jesszcze w serwisie, zas blednie wypelniona karta gwarancyjna
    (chociaz
    nie wiem po co im to potrzebne)).
    Dzisiaj do mnie zadzwonili z MM i powiedzieli ze serwis stwierdzil
    koszt naprawy przekraczajacy 50% (kupilem za 480 PLN, naprawa wynosi
    ponad 250zl) i oni nie zaplaca za naprawe i czy zgadzam sie zeby oni
    naprawili na moj koszt. Oczywiscie odmowilem.

    Chcialem sie zapytac jakich argumentow moge uzyc, bo z art.8 ust.1
    wynika ze mieli ustosunkowac sie do niezgodnosci w ciagu 14 dni, list
    doszedl po tym czasie, i nawet w liscie nie napisali ze nie przyjeli
    reklamacji tylko ze aparat zostal wyslany do serwisu. Wiec
    niezgodnosc
    zostala uznana.
    Czy moga mi oddac nienaprawiony aparat?