  • 1. Data: 2007-05-09 09:34:00
    Temat: reklamacja na odleglosc ?
    Od: "grussgott" <r...@c...pl>

    pech chcial ze podczas wojazy po kraju kupilem w innym miescie garnitur -
    po jednorazowym uzyciu przetarly sie portki w kroku - czy moge wyslac poczta
    wraz z reklamacja (niezgodnosc z umowa - nie kupowalem portek jednorazowych
    ale takie, ktore beda sie nadawac do noszenia przez sensowny czas - pewnie
    minimum moim zdaniem pol roku przy garniturze za kilka stowek) ...

    jesli tak to powinienem uzyc jakiego rodzaju przesylki ? jaki mam termin
    od stwierdzenia niezgodnosci z umowa ? czy mam obowiazek odziez
    uprac ? (boje sie tego ostatniego, bo moga mi powiedziec, ze garniak byl
    nieprawidlowo uprany) ... czy powinienem zachowac jakies inne srodki
    starannosci ? wyznaczyc im termin na odpowiedz albo cos ?