eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczas naprawy › Re: czas naprawy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czas naprawy
    Date: Mon, 21 Sep 2009 09:25:08 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <h97aa8$98h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h9689n$m05$1@news.onet.pl> <h968ec$nvm$15@inews.gazeta.pl>
    <h968u8$mh6$2@news.onet.pl> <h969lu$ort$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gnc234.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1253518472 9489 83.3.80.234 (21 Sep 2009 07:34:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Sep 2009 07:34:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:608053
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik " toolpusher" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h969lu$ort$1@news.onet.pl...
    >> Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację.
    >
    > Reklamacja uznana ponad 3 tygodnie temu a sprzętu brak. Dystrybutor
    > jeszcze "nie dosłał".
    > Żądać wymiany mogę. Na jakiej podstawie? Niezgodności z umową??

    Jak reklamowałem Kingstona (ale dobrej klasy) to mi wymienili na nowy -
    trwało to z 2-3 tygodnie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1