  • 11. Data: 2023-10-20 14:18:27
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2023 o 14:02, J.F pisze:

    > Ale cos mi się widzi, ze mało wiedzą.
    > Przeciez na miejscu był prokurator i widział.

    A co to ma do notatki?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-10-20 21:10:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2023 o 11:15, Olin pisze:
    > Okazało się, w sprawie wypadku na A1 były dwie notatki.
    > Pierwsza, sporządzona miejscu, opisuje jak było.
    > Drugą napisał, jeszcze przed przesłuchaniem Sebastiana M., wysoko
    > postawiony kulson i pokrywa się z wersją kierowcy BMW.
    >
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,303
    22739,szokujace-ustalenia-ws-wypadku-na-a1-ujawniono
    -dwie-policyjne.html#s=BoxOpImg3

    "W związku z dzisiejszą publikacja na łamach gazety 'Rzeczpospolita'
    artykułu 'Czy ktoś krył kierowcę' stanowczo podkreślamy, że po wypadku,
    do którego doszło 16 września 2023 roku na autostradzie A1 została
    sporządzona tylko jedna notatka urzędowa mówiąca o przebiegu zdarzenia.
    Jest to dokument napisany przez policjanta będącego na miejscu wypadku,
    a jej treść jest zgodna z ustaleniami policjantów i prokuratora, którzy
    prowadzili tam czynności procesowe" - napisała łódzka policja."

    Powstała tylko jedna notatka urzędowa - widać druga była nieurzędowa;)
    BTW - istnieje oficjalnie coś takiego jak "notatka urzędowa", czy
    policja znów kombinuje jak tu coś powiedzieć ale żeby prawdy nie powiedzieć?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-10-20 21:13:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2023 o 21:10, Shrek pisze:

> [...]
    > BTW - istnieje oficjalnie coś takiego jak "notatka urzędowa", czy
    > policja znów kombinuje jak tu coś powiedzieć ale żeby prawdy nie

    Jeszcze jedna ciekawostka:

    "Tuż po zdarzeniu z udziałem prokuratora i biegłego dokonano oględzin
    miejsca wypadku, zwłok oraz obu uczestniczących w wypadku samochodów
    marki BMW i KIA. _Przesłuchano_w_charakterze_świadków_osoby_, które
    podjęły próbę udzielenia pomocy ofiarom,
    _a_także_osoby_które_utrwaliły_moment_tragedii_na_ka
    merach we własnych
    pojazdach. Przeprowadzono również badanie trzeźwości i test na obecność
    substancji odurzających u kierującego bmw z wynikiem negatywnym" -
    napisano w informacji."

    I co - dalej nie było od początku wiadomo jaka była rola BMW w tym wypadku?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-10-20 21:15:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.10.2023 o 21:10, Shrek pisze:
    > widać druga była nieurzędowa;)

    Co by Ciebie przekonało, że nie dopuścili się próby zamataczenia?

    Robert

  • 15. Data: 2023-10-20 21:17:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.10.2023 o 21:13, Shrek pisze:

> [...]
    > napisano w informacji."
    >
    > I co - dalej nie było od początku wiadomo jaka była rola BMW w tym wypadku?

    Widzisz tylko tą pustą połowę szklanki. Ta druga połowa szklanki w
    postaci BMW jest, jak piszą w świadomości i ustaleniach od początku.

    Robert

  • 16. Data: 2023-10-20 21:20:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzisz tylko tą pustą połowę szklanki. Ta druga połowa szklanki w
    > postaci BMW jest, jak piszą w świadomości i ustaleniach od początku.

    Ale jakoś publicznie tego przez tydzień nie chcieli potwierdzić, mimo
    bezpośrednich pytań dziennikarzy o BMW. Ile znasz przypadków, żeby
    policja nie chciała potwierdzić dziennikarzom że w zderzeniu samochodów
    uczesniczył... więcej niż jeden samochód? Ok - pierwsza notatka prasowa
    - pies ich drapał. No ale jak się bezpośrednio pismaki dopytują o drugi
    samochód to niby co na celu ma unikanie odpowiedzi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-10-20 21:23:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co by Ciebie przekonało, że nie dopuścili się próby zamataczenia?

    Teraz to już nic. A tobie co potrzeba jeszcze żebyś uwierzył że jednak
    raczej mataczyli?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-10-20 21:45:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.10.2023 o 21:23, Shrek pisze:

    > Teraz to już nic.

    Sędzia Dredd. ;)

    Robert

  • 19. Data: 2023-10-20 22:01:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sędzia Dredd. ;)

    Ale o co ci chodzi - wszelkie znaki na niebie i ziemi mówią że sprawa
    śmierdzi, a ty twierdzisz że jest ok bo policja która jest podejrzana a
    matactwo mówi że nie:P

    Być może każdą wskazówkę z osobna można by zignorować - wszystkie razem
    układają się aż za dobrze żeby kropek nie połączyć. Do tego dodaj że w
    niemal każdej jednej głośniej sprawie gdzie pismaki twierdziły co innego
    niż policja okazywalo się że rację mają pismaki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-10-20 23:30:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.10.2023 o 14:02, J.F pisze:

    > Zreszta - niech napiszą dokładnie co tej notatce pisze, abo skan
    > opublikują :-)

    Niech napiszą, co to za notatka przede wszystkim. Bo jest masa różnych
    ich rodzajów.

    > Hm, zaraz ... a jakby to prokurator wlasnie nakazal/poprosil,
    > o "zaciemnienie" BMW?

    Już pisałem, że te notatki mają określoną rolę i w postępowaniu są
    pomocnicze.

    > No ale kto je kazał odholowac na policyjny parking, kto nakazał
    > analize czarnych skrzynek ...

    Może nie czytał tej drugiej notatki :-)

    --
    (~) Robert Tomasik