  • 121. Data: 2023-10-23 01:44:08
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tak, a nawet umiem odczytywać. Ale przeznaczenie AED nie jest leczenie
    > pacjenta. To urządzenie nie do tego służy. Jak gość ma nawet jakieś

    Robercie, na litość boską, ja wiem, że z tym pulsem to chciałeś
    powiedzieć o pewnym rytmie czy aktywności serca, a przyczepiłem się
    wyłącznie, bo sam się czepiasz błędów formalnych na potegę, ale błagam,
    nie brnij teraz w umiejętnosci odczytywanie ekg. Często i lekarze
    pierwszego kontaktu mają z tym problemy. Ja mam przypadek kardio w
    rodzinie i nawet ekg mam w domu - stąd jestem taki mądry i wiem trochę o
    różnych arytmiach, i faktycznie, część potrafię nawet identyfikować, ale
    tak odważnego stwierdzenia bym nie zaryzykował.

    > zaburzenia w EKG to ratownik go nie wyleczy. Trzeba normalnego EKG i

    Nikt nie mówi, o uzywaniu ekg tam na miejscu dla typowej klinicznej
    diagnostyki, ale to co robi AED to nadal jest diagnostyka na podstawie
    ekg, a defibrylacja jest procedurą leczniczą, nie wyłącznie ratunkową,
    przywracajacą bardziej prawidłowy rytm serca. Poszukaj co to jest
    kardiowersja elektryczna, jak się to ma do defibrylacji, i jakiego
    sprzetu się do tego uzywa.

    Dla porządku, znowu się czepiam formalności.

    > lekarza specjalisty. Również nie ma to większego znaczenia, o ile możesz
    > pacjenta dotaszczyć do szpitala.

    Nawet jeśli możesz, to zdaje się większość załóg będzie próbowała
    defibrylacji na miejscu lub w karetce. Nie?

    --
    Marcin

  • 122. Data: 2023-10-23 11:22:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Oct 2023 14:18:27 +0200, Shrek wrote:

    > A co to ma do notatki?

    W zasadzie nic.
    Prokurator juz prowadzi sledztwo, i zadne notatki go nie zbiją z
    tropu.

    J.

  • 123. Data: 2023-10-23 11:42:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2023 o 11:22, J.F pisze:

    > W zasadzie nic.
    > Prokurator juz prowadzi sledztwo, i zadne notatki go nie zbiją z
    > tropu.

    To po co była tworzona notatka jak do niczego nie potrzebna. I to druga?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-10-23 12:34:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Oct 2023 11:42:00 +0200, Shrek wrote:

    > To po co była tworzona notatka jak do niczego nie potrzebna. I to druga?

    Nie wiem. Skanu nie ma.
    A moze to była pierwsza, a w drugiej uwzględnili BMW?

    Robert moze miec racje, ze to np notatka z WRD do działu prasowego,
    żeby poinformowali opinie publiczną o zdarzeniu.

    J.

  • 125. Data: 2023-10-23 12:53:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2023 o 12:34, J.F pisze:

    > Nie wiem. Skanu nie ma.
    > A moze to była pierwsza, a w drugiej uwzględnili BMW?
    >
    > Robert moze miec racje, ze to np notatka z WRD do działu prasowego,
    > żeby poinformowali opinie publiczną o zdarzeniu.

    W w pierwszej uwzgldnili BMW, więc po co druga dla publiczności bez
    udziału BMW?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-10-23 13:05:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Oct 2023 12:53:34 +0200, Shrek wrote:

    > W w pierwszej uwzgldnili BMW, więc po co druga dla publiczności bez
    > udziału BMW?

    Bo druga jest "dla ostrzezenia". Byl wypadek na autostradzie,
    Kia spłonęła z rodziną w srodku. Jedzcie wolniej.

    J.

  • 127. Data: 2023-10-23 14:09:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2023 o 13:05, J.F pisze:

    > Bo druga jest "dla ostrzezenia". Byl wypadek na autostradzie,
    > Kia spłonęła z rodziną w srodku. Jedzcie wolniej.

    To czemu nie starczyła pierwsza, normalna?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 128. Data: 2023-10-23 14:46:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Oct 2023 14:09:06 +0200, Shrek wrote:

    > To czemu nie starczyła pierwsza, normalna?

    Pierwsza idzie do akt i dla prokuratora.
    Absolutnie nie do prasy, bo tajemnica śledztwa.

    A ktos tam potem musi zdecydowac, co idzie do serwisu "prasowego",
    a co o nie ...

    J.

  • 129. Data: 2023-10-23 16:00:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2023 o 14:46, J.F pisze:

    > Pierwsza idzie do akt i dla prokuratora.
    > Absolutnie nie do prasy, bo tajemnica śledztwa.
    >
    > A ktos tam potem musi zdecydowac, co idzie do serwisu "prasowego",
    > a co o nie ...

    Nie sądzę - kopia idzie do rzecznik i tyle. a nawet jakby co, to notatki
    dla prasy nie tworzy wysoki rangą funkcjonariusz i nie od początku a na
    podstawie pierwszej, więc nie powinna być sprzeczna.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2023-10-23 16:05:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Oct 2023 16:00:38 +0200, Shrek wrote:

    > Nie sądzę - kopia idzie do rzecznik i tyle. a nawet jakby co, to notatki
    > dla prasy nie tworzy wysoki rangą funkcjonariusz i nie od początku a na
    > podstawie pierwszej, więc nie powinna być sprzeczna.

    A moze wlasnie "kierownik wydziału" decyduje co skierowac do
    publikacji ... czy wrecz "kieruje", w formie "notatki".

    J.