  • 1. Data: 2003-04-16 19:12:53
    Temat: cofnięcie adopcji
    Od: "oprs" <o...@o...pl>

    Czy istnieje możliwość cofnięcia adopcji, jeśli tak to w jakich
    okolicznościach?

    --
    oprs (adres bez t)

  • 2. Data: 2003-04-17 08:53:34
    Temat: Re: cofnięcie adopcji
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "oprs" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy istnieje możliwość cofnięcia adopcji, jeśli tak to w jakich
    > okolicznościach?

    Żartujesz sobie?
    MArta

  • 3. Data: 2003-04-18 08:38:54
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@f...ID.PL_a.to.usun>

    Kiedyś tam Marta Wieszczycka oznajmił/a (świadomie):

    > Użytkownik "oprs" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Żartujesz sobie?

    dlaczego???

    istnieją - konkretnie można rozwiązać przysposobienie.
    Konkretniej sąd o tym rozstrzyga z ważnych powodów
    (albo waznych przyczyn - nie jestem pewien)

  • 4. Data: 2003-04-18 09:21:11
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Marcin 'stern' Surowiec wrote:

> [...]
    > Konkretniej sąd o tym rozstrzyga z ważnych powodów
    > (albo waznych przyczyn - nie jestem pewien)

    nie bardzo rozumiem, zrzec sie praw rodzicielskich zawsze chyba mozna,
    wbrew woli pozbawic tych praw opiekunow prawnych tez mozna na podobnej
    zasadzie jak przy rodzicach biologicznych, moze chodzi o okres (chyba 3
    miesiace), w ktorym matka porzucajaca dziecko rozmyslila sie i chce je
    odzyskac, ale o tym rodzice zastepczy sa poinformowani, moze chodzi o
    sytuacje w ktorej przyposabia sie dziecko po odebraniu praw biologicznej
    matce czy ojcu? a moze nie bylo to pelne przysposobienie?

    --
    careful with this axe Eugene!

  • 5. Data: 2003-04-18 10:27:07
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gazebo" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sytuacje w ktorej przyposabia sie dziecko po odebraniu praw biologicznej
    > matce czy ojcu? a moze nie bylo to pelne przysposobienie?
    Mi to zabrzmiało raczej jak "dziecko nie spełnia moich oczekiwań, chcę je
    zwrócić"
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 6. Data: 2003-04-18 11:08:46
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Marta Wieszczycka wrote:

    > Użytkownik "gazebo" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    > Mi to zabrzmiało raczej jak "dziecko nie spełnia moich oczekiwań, chcę je
    > zwrócić"
    > Pozdrawiam,

    zgadza sie, dlatego napisalem, ze zawsze mnozna zdac sie na opieke
    panstwa, staram sie nie oceniac nie zawsze zrozumialych decyzji

    --
    careful with this axe Eugene!