  • 1. Data: 2003-04-16 16:41:47
    Temat: Prawo autorskie - inne pytanie
    Od: b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski)

    art. 29.2. Wolno w celach dydaktycznych i naukowych zamieszczac
    rozpowszechnione drobne utwory lub fragmenty wiekszych utworow w
    podr?cznikach i wypisach.

    Czy zatem mogę opublikować na stronie WWW zadania z egzaminów z lat
    poprzednich ? Zaznaczam, że prof. zezwala na zabranie ze sobą po
    egzaminie kartek z zadaniami.

    Przed odpowiedzia skasuj slowo "TNIJ"

    www.ekonomia.ho.pl

  • 2. Data: 2003-04-16 16:47:23
    Temat: Re: Prawo autorskie - inne pytanie
    Od: b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski)

    b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski) napisal
> [...]
    >
    >Czy zatem moge opublikowac na stronie WWW zadania z egzaminów z lat
    >poprzednich ? Zaznaczam, ze prof. zezwala na zabranie ze sobą po

    juz widz?:

    "3. W przypadkach, o których mowa w ust. 2, twórcy przysluguje prawo
    do wynagrodzenia."

    a mo?e na innej podstawie mog? rozpowszechni? te zadania ?