  • 1. Data: 2003-04-16 19:04:58
    Temat: cd. prawo lokatorskie. A jesli je wykupi?
    Od: "Luki" <w...@f...pl>

    A jesli wykupi to mieszkanie na własność, to czy od razu moze mi je
    sprzedac? Zaznaczam ze kupuje je od spoldzielni za czesc rzeczywistej
    wartosci.Lukasz

  • 2. Data: 2003-04-16 20:14:46
    Temat: Re: cd. prawo lokatorskie. A jesli je wykupi?
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Luki" <w...@f...pl> napisał w wiadomości
    > A jesli wykupi to mieszkanie na własność, to czy od razu moze mi je
    > sprzedac? Zaznaczam ze kupuje je od spoldzielni za czesc rzeczywistej
    > wartosci.Lukasz

    Tak tylko trzeba zapłacic podatek i to duży.
    Michał

  • 3. Data: 2003-04-16 22:11:52
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Luki zamieszkała pod adresem
    w artykule <news:b7k9gv$6im$1@korweta.task.gda.pl> napisała w ten
    deseń:

    > A jesli wykupi to mieszkanie na własność, to czy od razu moze mi je
    > sprzedac? Zaznaczam ze kupuje je od spoldzielni za czesc
    > rzeczywistej wartosci.Lukasz

    W jaki sposób za część wartości? Kupuje tak jak od gminy z bonifikatą?
    Sa w umowie jaieś zastrzeżenia? Więcej konkretów, jesli chcesz uzyskac
    konkretną odpowiedź.

    Tatiana