    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co robić gdy hurtownia lub producent ????
    Date: Wed, 23 Nov 2005 17:07:22 +0100

    > Tak więc nie pozostaje nic innego niż zgrzytać zębami ;P

    Troche mnie te mechanizmy rynkowe w naszym kraju zaczynaja denerwowac. Prawo
    powinno chronic ludzi przed wyznaczaniem zbyt odleglych terminow i
    niedotrzymywaniem istniejacych... wlasnie na wypadek takiej sytuacji, gdy
    ktos ma wylacznosc na dany produkt i zawiera w umowie takie warunki, ze moze
    robic co chce. Nie wiem, czy w tej sytuacji brak w umowie klauzul
    odpowiedzialnosci dostawcy nie jest nieuczciwa praktyka (z punktu widzenia
    prawa, bo moralnie, to wiadomo)... Nie wspomne o supermarketach,
    obracajacych nie swoimi pieniedzmi w celu uzyskania zysku, dzieki ktoremu
    moga obnizac marze prawie do zera...

    Pozdrawiam,

    Tiger