  • 11. Data: 2003-06-03 20:18:41
    Temat: Odp: co robic
    Od: "siwkowska" <j...@o...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bbisdb$qd8$...@i...gazeta.pl...
    > A Bank wyraził na to zgodę?
    >

    > --

    To jest umowa miedzy nim a nia. Ona zobowiazuje sie do terminowego splacania
    rat i wypalnila weksel na pelna kwote zadluzenia. Bank nie byl w to
    wciagany. To pewnie niezbyt mocne zabezpieczenie, ale na inne nie bylo
    czasu.
    Ale czy to wystarczy, tego nie wiem.

  • 12. Data: 2003-06-04 18:59:22
    Temat: Re: co robic
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jak nie będzie spłacała, to Bank przyjdzie do Twojego syna. Syn będzie
    musiał zapłacić i ewentualnie będzie mógł pozwać na podstawie tej umowy
    swoją byłą.

  • 13. Data: 2003-06-04 21:29:24
    Od: "siwkowska" <j...@o...pl>

    Jest jeszcze weksel, ktory podpisala na cala kwote kredytu.
    Zobaczymy. Podobno poplakala sie jak syn dal jej do podpisu te papiery.
    Stwierdzila, ze nigdy jej nie ufal, a przciez ona dala mu slowo, ze bedzie
    splacac

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bbljan$3gb$...@i...gazeta.pl...