  • 1. Data: 2006-01-28 20:00:10
    Temat: czy radiowoz jest miejscem publicznym?
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    tzn jego wnetrze?

  • 2. Data: 2006-01-28 22:52:48
    Temat: Re: czy radiowoz jest miejscem publicznym?
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "plonk" <j...@j...uie> napisał w wiadomości
    news:drgigc$7vk$1@inews.gazeta.pl...
    > tzn jego wnetrze?

    LOL radiowóz to samochód, a nie miejsce. :>

  • 3. Data: 2006-01-28 23:06:58
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl>

    Heming napisał(a):
    > LOL radiowóz to samochód, a nie miejsce. :>

    A co to jest miejsce ? :>

    Sender Bell

  • 4. Data: 2006-01-28 23:11:17
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Sender Bell" <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl>
    napisał w wiadomości news:drgtei$l00$1@amigo.idg.com.pl...

    > A co to jest miejsce ? :>

    Za SJP PWN "Miejsce publiczne" <pomieszczenie lub teren przeznaczone dla
    publiczności, dla ogółu, np. teatr, restauracja, park, ulica>

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=31950

  • 5. Data: 2006-01-28 23:20:28
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Za SJP PWN "Miejsce publiczne" <pomieszczenie lub teren przeznaczone dla
    > publiczności, dla ogółu, np. teatr, restauracja, park, ulica>

    no to teraz bedzie tak:

    ...dla ogółu, np. teatr, restauracja, park, ulica, radiowóz>

    pozdr. Piotrek

  • 6. Data: 2006-01-28 23:27:38
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > LOL radiowóz to samochód, a nie miejsce. :>

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=31950
    Miejsce
    <wolna przestrzeń, którą można zająć, zapełnić czymś,
    gdzie można się zmieścić albo coś umieścić>

    Jak najbardziej pasuje do wnętrza radiowozu.

    > Za SJP PWN "Miejsce publiczne" <pomieszczenie lub teren przeznaczone dla
    > publiczności, dla ogółu, np. teatr, restauracja, park, ulica>

    Czy wiesz, co oznacza skrót "np."?

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale piszesz na grupę pl.soc.prawo
    a nie pl.soc.głupoty. Po prostu pomyliłeś grupy. :-/

    --
    Piotr

  • 7. Data: 2006-01-28 23:30:04
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "plonk" <j...@j...uie> napisał w wiadomości
    > tzn jego wnetrze?

    Nie pisz treści pytania w temacie!

    Co to za post, którego treść brzmi "tzn jego wnetrze?"???

    A ad meritum - napisz, o co konkretnie Ci chodzi - wtedy
    można będzie Ci pomóc.

    Piotr

  • 8. Data: 2006-01-28 23:54:03
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Jak najbardziej pasuje do wnętrza radiowozu.

    Miejsce (w znaczeniu wąskim) to pewien teren lub przestrzeń do której możesz
    się udać, bo jest ciągle znajduje się w tym samym punkcie, a jak chcesz się
    udać do radiowozu, który jest pojazdem? Można zając miejsce (miejsce w
    znaczeniu szerokim) w pojeździe, ale sam pojazd ani jego wnętrze nie będzie
    miejscem, chyba że pozbawimy pojazd możliwości poruszania się.

    > Nie wiem czy zauważyłeś, ale piszesz na grupę pl.soc.prawo
    > a nie pl.soc.głupoty.

    To po kiego tu piszesz?

  • 9. Data: 2006-01-28 23:56:11
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Jak najbardziej pasuje do wnętrza radiowozu.

    Miejsce (w znaczeniu wąskim) to pewien teren lub przestrzeń do której możesz
    się udać, bo ciągle znajduje się w tym samym punkcie. A jak chcesz się udać
    do radiowozu, który jest pojazdem i może zmieniać położenie? Można zając

    To po kiego tu piszesz?

  • 10. Data: 2006-01-29 00:09:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    PiotRek napisał(a):
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=31950
    > Miejsce
    > <wolna przestrzeń, którą można zająć, zapełnić czymś,
    > gdzie można się zmieścić albo coś umieścić>
    >
    > Jak najbardziej pasuje do wnętrza radiowozu.

    Do wnętrza Twojego mieszkania również. Czy Twoje mieszkanie jest
    miejscem publicznym?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl