  • 11. Data: 2004-07-27 13:40:45
    Temat: Re: ciekawa informacje znalazlem na pewnej stronie :-)
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > No, to co najwyżej silna poszlaka. U nas w Realu sprzedają gry w promocji
    po
    > 12 zł. Czy to powód, by składać doniesienie?

    to byl przyklad, mam tez aukcje gdzie sa np swiatla z przejscia dla
    pieszych, calkiem z niedawna.
    Tego raczej w REALu nie kupisz :-)

    > Post, to żaden dowód. Jak CI napisałem, to co najwyżej silna poszlaka. A
    > Allegro ma jedynie społeczny obowiązek doniesienia o podejrzeniu
    popełnienia
    > przestępstwa.

    A co nalezy rozumiec poprzez spoleczny obowiazek?
    Jezeli w danym przypadku jest wrecz pewne ze jest popelnione przestepstwo, a
    allegro
    ukrywa to, nawet nie usuwa aukcji, pomimo tego ze wie o tym, (pomijam fakt
    ze jak mowisz,
    jest to silna poszlaka) to chyba powinien byc współudzial czy cos takiego.

    > Aha! Czyli głównie zależy Ci nie tyle na stanie faktycznym, co na
    > zapamiętanie Twojej osoby przez pracowników Allegro. No to zamiast czepiać
    > się szczegułow wydrukuj swoje zdjęcie na formacie A0 i wyślij im. Masz
    > gwarantowane, że Cię zapamiętają. Na długo, bo pewnie często takich
    > przesyłek nie dostają. Możesz na zdjęciu dopisać "Nie lubię Was!".

    no niezupelnie chodzi mi o takie zapamietanie :)
    wole sie jednak uczepic w inny sposob.
    Na pewno niedlugo sie wybieram do http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
    czy cos w tym stylu, w kazdym razie
    nie odpuszcze.

    > No ale jakbyś nie czytał, to Allegro w coś raczej Ci ciężko będzie
    > wmanewrować.

    a co bys ew. zaproponowal w KK ?

    post jest silna poszlaka, a jezeli bym doszedl do osoby ktora zglaszala do
    allegro ze taka i taka
    aukcja istnieje, i pomimo tego nie byla usunieta (oczywiscie zalozenie, ze
    prawdopodobientswo
    ze jest ona sprzeczna z prawem jest wrecz powalajace)

    P.

  • 12. Data: 2004-07-27 19:51:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > to byl przyklad, mam tez aukcje gdzie sa np swiatla z przejscia dla
    > pieszych, calkiem z niedawna.
    > Tego raczej w REALu nie kupisz :-)

    Za to sporo tego na złomach. Choć nei wykluczam, ze te są skradzione.

> [...]
    > ze jak mowisz,
    > jest to silna poszlaka) to chyba powinien byc współudzial czy cos takiego.

    Ano, że społeczny. Powinieneś niby, ale jak nie zrobisz, to społeczeństwo
    Cię oceni jedynie.

    > no niezupelnie chodzi mi o takie zapamietanie :)
> [...]
    To Ci oczywiście wolno. Ale nie zdziałasz wiele próbując dowieść, ze
    popełnili przestepstwo.

    > a co bys ew. zaproponowal w KK ?

    Nic mi do głoy z przestępstw lub wykroczeń nie przychodzi.