  • 1. Data: 2004-07-24 08:38:54
    Temat: ??? Terminy w procedurach dotyczących kontroli firm ???
    Od: "Sławomir KRASZEWSKI" <s...@o...pl>

    Pytanie do znawców prawa administracyjnego (chyba).

    Miałem w firmie kontrolę ZUS zakończoną spisaniem protokołu pokontrolnego.
    Czy ZUS jako instytucja kontrolująca zobowiązana jest dotrzymać
    jakichkolwiek terminów, w których musi odnieść się do wyników
    przeprowadzonej kontroli, formułując na piśmie zalecenia pokontrolne czy coś
    w tym rodzaju?

    Wiem, że obowiązują terminy dotyczące rozpatrywania spraw zgłoszonych na
    piśmie do instytucji, ale czy odnoszą się one również do sytuacji, którą
    przedstawiłem powyżej? A jeżeli tak, to na jaką ustawę / jaki kodeks się
    powołać?

    S. Kraszewski
    ::--::--::--::--::--::--::--::--::--::--::--::--::--
    ::--::--::--::--::--::--
    ::--::--::

    Sławomir Kraszewski
    s.kraszewski[at]onet[dot]pl

  • 2. Data: 2004-07-27 17:25:32
    Od: "Sławomir KRASZEWSKI" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Sławomir KRASZEWSKI" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > piśmie do instytucji, ale czy odnoszą się one również do sytuacji, którą
    > przedstawiłem powyżej? A jeżeli tak, to na jaką ustawę / jaki kodeks się

    Czy rzeczywiście nikt nic na ten temat nie wie?
    Sławomir Kraszewski
    s.kraszewski[at]onet[dot]pl