  • 1. Data: 2004-07-24 07:10:15
    Temat: Prawo spoldzielcze
    Od: "juras" <p...@g...pl>

    Mam pytanie do znawcow prawa spoldzielczego ,czy wyplata moich wkladow ze
    spoldzielni pracy jest obowiazkiem spoldzielni wynikajacych z prawa pracy
    ,czyli interwencja w Panstwowej Inspekcji Pracy ma jakis sens .Czy jest to
    juz czynnosc 'zahaczajaca " juz o sprawy cywilne i tylko odpowiedni sad moze
    zasadzic zwrot tych udzialow.
    Pozdrawiam
    juras

  • 2. Data: 2004-07-24 21:37:52
    Temat: Re: Prawo spoldzielcze
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik juras napisał(a):
> [...]
    > juz czynnosc 'zahaczajaca " juz o sprawy cywilne i tylko odpowiedni sad moze

    Sprawy ze stosunku członkostwa w spółdzielni pracy nie są sprawami z zakresu
    prawa pracy i podlegają rozpoznaniu na zasadach ogólnych - czyli jest to sprawa
    cywilna -> wydział cywilny i wszelkie tego konsekwencje.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-25 04:54:16
    Od: "juras" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
> [...]
    sprawa
    > cywilna -> wydział cywilny i wszelkie tego konsekwencje.

    Dzieki
    Pozdrawiam
    juras