  • 1. Data: 2004-07-24 07:10:18
    Temat: lokalowe
    Od: "enowak" <n...@n...pl>

    Witam
    A jakie bedzie twoje zdanie na ten temat ?
    Przegladalem w gminie teczke dot lokkalu nr2 przy ul Sienkiewicza 4 ,i
    nieznalazlem w niej zadnego dokumentu ktory by cokolwiek mial wspolnego z
    pozbawieniem mnie prawa do tego lokalu , zadnej decyzji ,myslalem ze znajde
    jakis nieodebrany list ,zero na ten temat dokumentow
    Burmistrz nadal nieprzedstawil zadnej podstawy prawnej , natomiast powoluje
    sie na kilka wyrokow ----NSA z dnia 16,06.1988,,,,,,,,,,, NSA w gdansku
    z dnia 05, 05.1989r]
    Te wyroki nie byly wydane dla mnie ,
    Szukalem jakiegos wyroku ktory by mowil ze gmina nie moze byc sedzia we
    wlasnej sprawie
    , ale nic narazie nieznalazlem .
    Natomiast w tej teczce znalazlem akt notarjalny ------------ przedwstepna
    umowa ustanowienia odrebnej wlasnosci lokalu
    nr2 ul. Sienkiewicza 4
    ble ble ble ., a dalej ze moja byla zona przedstawila jako dokument dajacy
    podstawe ustanowienie odrebnej wlasnosci , ---- decyzje administracyjna z
    dnia 25 wrzesnia 1984 , ta decyzja daje mnie i jej prawo do tego lokalu ,
    i niebyla nigdy anulowana , cofnieta zmieniona odebrana , uniewazniona ,
    jakims aktem prawnym badz wyrokiem sadu
    Wedlug gminy zostalem pozbawiony prawa do tego lokalu na podstawie - per
    facta concludentia
    Dowiedzialem sie ze notariusz ktory podpisal ten w/w akt , to byly sedzia
    SN.
    Bardzo prosze o podpowiedz co dalej mam robic , czy taki akt notarialny ma
    wade prawna
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-24 21:35:57
    Temat: Re: lokalowe
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik enowak napisał(a):
> [...]
    > SN.
    > Bardzo prosze o podpowiedz co dalej mam robic , czy taki akt notarialny ma

    Nic nie rozumiem. Piszesz na wysokim poziomie abstrakcji, czyli całkiem
    chaotycznie.

    --
    JOHNSON :)