    From: John <...@c...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ciaglosc i zorganizowanie dzialalnosci gosp
    Date: 21 Dec 2004 10:48:45 GMT
    Sender: j...@p...onet.pl@ntwklan-kat-62-233-184-109.devs.futuro.pl

    Witam

    Czy wykonanie dziela raz na miesiac w roznych okresach (czasem na poczatku
    miesiaca czasem w srodku czasem na koniec) i terminach (czasem 3dni na
    wykonanie czasem tydzien) traktowane jako dzialalnosc dorywcza (na codzien
    robi sie zupelnie co innego lub nic sie nie robi:) moze byc potraktowana
    jako dzialalnosc gospodarcza? Wydaje mi sie ze nie ma tu ani zorganizowania
    ani ciaglosci ( tym bardziej ze w ogole nie wiem czy w nastepnym miesiacu
    takie dzielo tez bedzie mi dane wykonac czy tez nie)
    Jak myslicie?