  • 21. Data: 2005-08-05 11:59:02
    Temat: Re: chyba zostane zlodziejem... ;-(
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Kazimierz Kotowicz napisał(a):

    > Nasze prawo jest nie takie złe. Gorzej jest z tymi którzy stosuja owe
    > prawo. Lecz to jest konsekwencja tego , że na aplikację doistają sie tylko z
    > klanuów rodzinnych i koleżeńskich.

    bzdura, ja nie miałem układów.
    a teraz mam znajomych sędziów, prokuratorów i adwokatów, ale trudno
    żebym nie miał, spędzając z nimi całe dnie.

    > Studia ukończyli bo mieli układy

    obrażenie mnie mógłbym przeboleć, ale obraziłeś mój dawny Wydział,
    przyjaciół i wykładowców, a tego się nie zapomina.

    Skąd masz takie informacje ?

    Wyrzucili jakiegoś znajomego ze studiów i on ropzowiada oo łapówkach?

    > a wiedza
    > etyka ,ludzka przyzwoitość = co to ich obchodzi.

    taaaa

    > Mają układy , nie obawiają sie wpadek i robią co im się żywnie podoba.

    gdzie szukac tych ukladow. przestalbym zakuwać

    > Zapewne ci sami prokmratorz y zastosowli by areszt za kradzież
    > przysłowiowego worka cementu, a w twoim przkładzie zwolnili no cóż , samo
    > życie.

    nie ma zazwyczaj aresztu za kradziez i nie prok. o tym decyduje

  • 22. Data: 2005-08-05 16:10:14
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    wiadomości news:dctt8d$l22$1@opal.futuro.pl...

    > Idź na grupę o bankowości i popytaj się o tanie oferty różnych banków.
    >
    > Czyli maksymalna opłata to... 4 zł miesięcznie. Straaaaaaaaaszna kasa.

    Nie przeczytałeś dokładnie ? Napisałem wyraźnie o kosztach dostępu do
    internetu,
    a nie o kosztach bankowych cyt."nie uwzględniam oczywiście kosztów
    prowadzenia rachunku bankowego"
    Większość ludzi którzy płacą rachunki w takich punktach (bezrobotni, emeryci
    itp.)
    nie stać na "instalowanie" sobie internetu (często nie mają pieniędzy na
    opłacenie
    rachunków).Więc moja odpowiedz odnosiła się do IMHO głupiej uwagi żeby
    rachunki płacić przez internet żeby mieć przelewy za 0.5zł.

  • 23. Data: 2005-08-06 14:13:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ElComandante wrote:

    > Nie przeczytałeś dokładnie ? Napisałem wyraźnie o kosztach dostępu do
    > internetu,

    Istnieje też dostęp przez telefon. Wtedy tokena mieć nie trzeba, więc
    zabuli maksymalnie złocisza plus koszta.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 24. Data: 2005-08-06 17:26:10
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl>

    > Idź na grupę o bankowości i popytaj się o tanie oferty różnych banków.
    >
    > Ja np. mam e-Konto w Lukas Bank. Przy regularnych wpływach na konto
    > jedyna opłata (nie licząc opłat za linię kredytową ;) ) to 36 złotych
    > _rocznie_ za token do dostępu przez internet.
    >
    > Bez regularnych wpływów chochodz jeszcze złotówka miesięcznie za kartę
    > VISA Electron.
    >
    > Czyli maksymalna opłata to... 4 zł miesięcznie. Straaaaaaaaaszna kasa.
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    Aha, a świstak siedzi i zawija w paierki.
    Człowieku w jakim świecie żyjesz ? Już widzę emerytkę 65 lat jak zakłada sobie
    E-konto w jakimkolwiek banku. A to przecież Ci własnie ludzie szukając
    oszczędności korzystają najczęściej z takich punktów. Mnie to zwisa czy zapłacę
    5 czy 10 złotych więcej. Ale dla takiego emeryta który ma całe 600 zł raz na
    miesiąc, zaoszczędzone 10 zeta to jest chlebuś na dwa dni. I dlatego szedł do
    takiego punktu a nie do banku gdzie musiał by zapłacić za tę samą operację 3x
    tyle. Naprawdę tego nie jesteś w stanie pojąć ?

  • 25. Data: 2005-08-06 17:40:05
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl>

    > Czego nie rozumiesz w słowie "podejrzany"?

    > Nie "kradnie". Jest _podejrzany_ o to, że ukradł.
    >
    > "Zasada domniemania niewinności", "Niewinny zanim nie udowodni się winy"
    > - coś ci to mówi?

    > Nie jest powiedziane, że nie dostał zakazu wyjazdu z kraju.

    > Jak ktoś jest na tyle, hmmm, naiwny (delikatnie mówiąc), że korzysta z
    > takich dziwnych punktów, to wpadnie przy pierwszej 'robocie'.
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    On nie ukradł, zabrał w celu krótkotrwałego uzycia ( dwukrotnie tych samych
    raczej używać się nie da ), albo kasa poszła sobie na spacer, przewietrzyć się,
    bez wiedy kasjera i on biedny nie wie gdzie jej szukać. To że mamy chore prawo
    wiemy wszyscy. Ale nawet tak chore można i należy stosować skuteczniej. I co
    gorsza czasem skuteczność jego stosowania jest porażająca. Najczęściej tam
    gdzie chodzi o ludzi którzy nie mają układów i nie potrafią się bronić a na
    adwokata nie mają pieniędzy.

  • 26. Data: 2005-08-06 18:55:08
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    zlodziej podatkow napisał(a):

    > On nie ukradł, zabrał w celu krótkotrwałego uzycia ( dwukrotnie tych samych
    > raczej używać się nie da ), albo kasa poszła sobie na spacer, przewietrzyć się,
    > bez wiedy kasjera i on biedny nie wie gdzie jej szukać.

    glupia ironia nie jest fajna

    > To że mamy chore prawo
    > wiemy wszyscy.

    ja nie wiem, możesz na przykładach?

> [...]
    > gdzie chodzi o ludzi którzy nie mają układów i nie potrafią się bronić a na

    sens jest taki:

    ludzie idą siedzieć, co oznacza, że prawo jest nieskuteczne.
    Co ty chcesz udowodnić?

  • 27. Data: 2005-08-06 21:47:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zlodziej podatkow wrote:

    > Aha, a świstak siedzi i zawija w paierki.

    Już nie zawija, bo siedzi.

    > Człowieku w jakim świecie żyjesz ?

    'W'?

    > Już widzę emerytkę 65 lat jak zakłada sobie
    > E-konto w jakimkolwiek banku.

    Średnio rozgarnięta bez idiotycznego podejścia 'stara jestem, już
    niczego się nie nauczę' poradzi sobie bez problemu.

    [ciach]

    > 5 czy 10 złotych więcej. Ale dla takiego emeryta który ma całe 600 zł raz na
    > miesiąc, zaoszczędzone 10 zeta to jest chlebuś na dwa dni. I dlatego szedł do

    Mamma mia! 10 bochenków chleba w dwa dni? Niezły metabolizm mają ci
    emeryci ;)

    > takiego punktu a nie do banku gdzie musiał by zapłacić za tę samą operację 3x
    > tyle. Naprawdę tego nie jesteś w stanie pojąć ?

    Cóż, jak ktoś mając małe dochody jest gotów ryzykować dla zaoszczędzenia
    10 zł w takich szemranych punktach, to tego faktycznie nie jestem w
    stanie zrozumieć.